• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
شهردار شیراز پس از انداختن رای خود در صندوق:

حضور در پای صندوق‌های رأی گامی باصلابت در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 89620
  • 11 اسفند 1402 - 12:19
حضور در پای صندوق‌های رأی گامی باصلابت در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است
شهردار کلان‌شهر شیراز پس از انداختن رأی خود در صندوق آرای جوار آرامگاه حافظ گفت: اگر نسبت به سرنوشت و آینده خودمان حساس بوده و امیدوار باشیم، با احساس مسئولیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با صلابت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی پس از انداختن رأی خود در صندوق آرای جوار آرامگاه حافظ اظهار کرد: امروز در روز مهم و سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفندماه شاهد برگزاری دو انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که از مردم شریف شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر فرهنگی، کهن و تمدن ساز خواستارم به وظیفه ملی و دینی خودشان عمل کنند و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نباید ما رأی خودمان را دست کم بگیریم، تصریح کرد: اگر نسبت به سرنوشت و آینده خودمان حساس بوده و امیدوار باشیم، با احساس مسئولیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با صلابت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: امروز هر فردی که این سرزمین و نظام مقدس اسلامی را دوست دارد، باید در این روز سرنوشت ساز با آمدن پای صندوق‌های رأی برای رقم زدن آینده‌ای بهتر گام بردارد.

اسدی با بیان اینکه یک شهر خوب جز با همراهی شهروندان خوب و فهیم ساخته نمی‌شود، افزود: امروز اگر این کلان‌شهر شهرت جهانی دارد و در سال ۲۰۲۴ در بین کلانشهرهای آسیایی به عنوان پایتخت محیط زیست آسیا شناخته شد، به دلیل مردم خوب و شهروندان فهیم آن هست.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین از همه دست‌اندرکاران، مجریان، شورای نگهبان، وزارت کشور، استانداری فارس، فرمانداری شهرستان شیراز و سایر اداراتی که امروز نقش اصلی در برگزاری این دو انتخابات دارند، قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89620

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.