• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرداری این کلان‌شهر:

افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز بسترساز تحقق شهر هوشمند است

  • کد خبر : 88939
  • 07 اسفند 1402 - 11:11
افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز بسترساز تحقق شهر هوشمند است
مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز به ارزش ۳ میلیارد تومان به‌طور همزمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسعه زیست‌بوم فناورانه و نوآورانه با دانشگاه‌های شیراز، به افتتاح رسید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز با حضور نماینده عالی دولت در استان فارس، مدیریت ارشد شهری و شورای اسلامی شهر، مقامات دانشگاهی و علمی به ارزش ۳ میلیارد تومان به‌طور همزمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسعه زیست‌بوم فناورانه و نوآورانه با دانشگاه‌های شیراز، به افتتاح رسید.

این افتتاح در راستای افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه دهه فجر و در مرحله ۲۲ افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهری شیراز در یک سال و نیم اخیر روی داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین با تبریک میلاد امام عصر(عج) گفت: از شهردار شیراز و تمامی عزیزانی که در مسیر افتتتاح و آغاز به کار این مرکز زیرساختی اساسی مشارکت داشته‌اند، قدردانی می‌کنیم.

سید ابراهیم حسینی ادامه داد: در جلسه امروز از ۷۲ رویکرد شورای اسلامی شهر شیراز، شاهد به نمایش گذاشته شدن ۵ رویکرد هستیم که بحث علم و فناوری و شهر هوشمند و همچنین ارتباط با مراکز علمی و تفاهم‌نامه‌های علمی با نگاهی بلندمدت و بلند پروازانه رقم خورده است.
وی تصریح کرد: آنچه اتفاق افتاده حاصل برنامه‌ریزی بلندمدت در شورای اسلامی شهر شیراز است که زمینه و بستر را برای حضور مراکز علمی فراهم می کند؛ همچنین با تحقق چنین رویکردهایی روزبه‌روز برخورداری از شهر پیشرفته‌تر را تجربه می‌کنیم تا شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در قله و جایگاه والای خود قرار بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88939

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.