• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
استاندار فارس در آیین افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز:

مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در ارتقای جایگاه علمی کشور نقش مؤثری دارد

  • کد خبر : 88935
  • 07 اسفند 1402 - 11:09
مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در ارتقای جایگاه علمی کشور نقش مؤثری دارد
مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز به ارزش ۳ میلیارد تومان به‌طور همزمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسعه زیست‌بوم فناورانه و نوآورانه با دانشگاه‌های شیراز، به افتتاح رسید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز با حضور نماینده عالی دولت در استان فارس، مدیریت ارشد شهری و شورای اسلامی شهر، مقامات دانشگاهی و علمی به ارزش ۳ میلیارد تومان به‌طور همزمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسعه زیست‌بوم فناورانه و نوآورانه با دانشگاه‌های شیراز، به افتتاح رسید.

این افتتاح در راستای افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه دهه فجر و در مرحله ۲۲ افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهری شیراز در یک سال و نیم اخیر روی داد.

استاندار فارس در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز گفت: تفکر بهترین نعمت خدا به بندگانش است و نقطه تفاوت ما با سایر مخلوقات همین قدرت تفکر است.

محمدهادی ایمانیه افزود: افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز مصداق قدرت تفکر انسان است.

وی اضافه کرد: بسیاری از جوانان ما به عنوان استاد، دانشجو و … صاحب ایده‌های بسیار خوبی هستند که اگر به آن‌ها بها داده شود با سرعت مسیر توسعه کشور را فراهم می‌کنند.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: استفاده از تفکر و فناوری و خلاقیت طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی میان‌بر در زمینه علم و پیشرفت است که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، نمودار پیشرفت علمی ما در جهان، سیر صعودی داشته است.

وی ادامه داد: افتتاح چنین مراکزی در ارتقای جایگاه علمی کشور ما نقش مؤثری دارد و فرمانده کل سپاه برای نیز برای بازدید از این مجموعه سه ساعت زمان گذاشت.

ایمانیه گفت: دانشگاه شیراز مادر دانشگاه‌های فارس است، دانشگاه آزاد اسلامی، علمی کاربردی و آموزش‌وپرورش با هم‌افزایی و همکاری در رشد علمی استان و کشور می‌توانند اثربخش باشند.

وی با تقدیر از شورای اسلامی و شهرداری شیراز بیان کرد: خواهش ما این است که معضلات شهر با سفارش پژوهش در این مرکز و مراکزی از این دست برطرف شوند و برای مسائلی مثل کنترل ترافیک شیراز نقش مطلوبی بر جای گذارند.

استاندار فارس تصریح کرد: در مسائل مختلف برای بهترین ایده‌ها تشویق و جایزه ویژه در نظر گرفته شود.

همچنین مسائل اجتماعی، طلاق، فرزندآوری و مسائل زیست محیطی و … از مواردی بودند که ایمانیه به آن‌ها با استفاده از ظرفیت و توانایی مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز اشاره کرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88935

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.