• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز در افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو ؛

افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی

  • کد خبر : 88921
  • 07 اسفند 1402 - 8:54
افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: با افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی و اختصاص بیشتر خودروهای برقی باید سهمیه خوبی برای شیراز در نظر گرفته شود؛ چراکه شیراز در عمل قطب جنوب کشور محسوب می‌شود و می‌تواند یک محور و پل ارتباط گردشگری برای کشور باشد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا محمدیان در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمد بن موسی(ع)-نواب- کمربندی گفت: شیراز شهر مردمان ادیب، فهیم، بااخلاق و پایتخت فرهنگ و ادب و هنر است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شیراز و فارس در قله و سومین حرم اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: بیش از نیمی از جمعیت شیراز به دلیل مهمان‌نوازی مردم و اخلاق محوری آن‌ها از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر واردشده‌اند و همچنین چند صد هزار نفر رفت‌وآمد فصلی به این شهر دارند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه خطوط ۲ ، ۳ و شروع عملیات خط ۴ و اتصال خط یک به ۴ در چهار محور در حال اجرا است، یادآور شد: باید از سوی دولت برای اختصاص اوراق مشارکت و کمک اعتباری اقدامات بیشتری انجام گیرد.

محمدیان اضافه کرد: در بحث واگن در خط دو مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شده تا میزان خدمت‌دهی این خط بیشتر شود.

وی معتقد است با افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی، حمل‌ونقل عمومی و اختصاص بیشتر خودروهای برقی باید سهمیه خوبی برای شیراز در نظر گرفته شود؛ چراکه شیراز در عمل پایتخت جنوب کشور محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: شیراز موردتوجه بیشتر کشورهای حوزه خلیج‌فارس است و این کلان‌شهر می‌تواند یک محور و پل ارتباط گردشگری برای کشور باشد.

وی عنوان کرد: در هیئت دولت تلاش شود که سهمیه استان فارس و آنچه در شأن مردم است دیده شود و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88921

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.