• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
استاندار فارس عنوان کرد؛

درایت شهردار شیراز در مدیریت شهر/ وحدت و صمیمیت مسئولین رمز موفقیت امروز استان فارس و شهر شیراز است

  • کد خبر : 88916
  • 07 اسفند 1402 - 9:39
درایت شهردار شیراز در مدیریت شهر/ وحدت و صمیمیت مسئولین رمز موفقیت امروز استان فارس و شهر شیراز است
استاندار فارس گفت: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می‌کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت‌های خوب حمایت می‌کند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، استاندار فارس در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمدبن موسی(ع)-نواب-کمربندی گفت: رمز موفقیت امروز استان فارس و شهر شیراز وحدت، دوستی و صمیمیتی است که بین مسئولین استان حاکم است.

محمدهادی ایمانیه بیان کرد: انصافاً وزیر کشور تعامل و همراهی خوبی با سفرهایی که به استان داشته است نشان داده و در سرکشی به استان‌ها رکوردشکنی داشته‌اند.

وی با اشاره به تلاش مهندسین و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در پروژه مترو بیان کرد: باید به عظمت مهندسین ایرانی که امروز خود را نشان می‌دهد افتخار کنیم آن‌ها رویش‌های انقلاب اسلامی هستند و نشان می‌دهد انقلاب اسلامی توانسته است در عرصه‌های مختلف خود را نشان دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می‌کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت‌های خوب حمایت می‌کند.

استاندار فارس گفت: از مردم شریف دعوت می‌کنم ۱۱ اسفندماه به عشق ایران و اسلام پای‌کار باشند و اگر توجه کنید دشمن به دنبال کاهش مشارکت است و هر که دوستدار شهدا، پیشرفت و آبادانی است در انتخابات مشارکت کند.

ایمانیه افزود: با تأیید صلاحیت‌های بی‌بدیلی که انجام‌شده است زمینه برای سلیقه‌های مختلف فراهم است و باید بر روی انسان‌هایی که می‌توانند کاری انجام دهند متمرکز شویم.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88916

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.