• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
دستیار استاندار فارس در امور قرآنی؛

دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان دستگاه‌های دولتی فارس برگزار شد

  • کد خبر : 88901
  • 07 اسفند 1402 - 13:10
دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان دستگاه‌های دولتی فارس برگزار شد
دستیار استاندار فارس در امور قرآنی از برگزاری دومین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان خبر داد.

عطاءالله امیدواری در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با اعلام این خبر گفت: دومین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان فارس گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان به همت شورای قرآن استان فارس برگزار شد و با افزایش ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته به کار خود خاتمه داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل برگزار شد، افزود: طی روزهای اخیر کار داوری این مسابقات به اتمام رسید و نتایج آن اعلام شد.

امیدواری اظهار کرد: در بخش بانوان و رشته قرائت ترتیل، لیلا سادات ابوالفتحی از دانشگاه علوم پزشکی فسا حائز رتبه اول، حمیده جلالی از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس رتبه دوم، راحله ارجمند از سازمان تأمین اجتماعی فارس رتبه سوم را کسب کردند.

دبیر دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان دستگاه‌های دولتی فارس ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق شکوفه باقری از آموزش و پرورش مرودشت رتبه دوم و سیدهدی رحیمی از تأمین اجتماعی شهرستان لار رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در بخش آقایان رشته قرائت ترتیل محمدرضا رستگار از سازمان تأمین اجتماعی فارس رتبه اول، ابوالفضل معدل از اداره زندان استهبان رتبه دوم و رضا بهدادفر از شرکت انتقال گاز شهرستان جهرم رتبه سوم مسابقات را کسب کرد.

امیدواری ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق نیز ابوذر دهداری از دانشگاه سلمان فارسی حائز رتبه برگزیده این دوره از مسابقات شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی و هیئت داوران در اجرای این مسابقات تصریح کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان این دوره از مسابقات با اهدای هدایا، لوح تقدیر و تندیس مسابقات در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88901

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.