• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
استاندار فارس؛

امید و انتظار، سازنده و جریان‌ساز است

  • کد خبر : 88891
  • 06 اسفند 1402 - 17:48
امید و انتظار، سازنده و جریان‌ساز است
استاندار فارس با بیان اینکه سعادت در دنیا و عاقبت بخیری در آخرت از مسیر اهل بیت (ع) می‌گذرد، امید و انتظار را سازنده و جریان‌ساز عنوان و بر تربیت فرزندان در مسیر اهل بیت(ع) تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اسفندماه همزمان با سالروز میلاد امام عصر(عج) در یادواره شهید محمد باقر مازندرانی و شهدای خانواده بزرگ غدیر در شیراز با بیان اینکه به سبب وجود نعمت ولایت و حب اهل بیت(ع) باید شکرگذار خداوند باشیم، گفت: جوانان و نوجوانان هم به سبب وجود حبّ اهل بیت(ع) در قلبهایشان باید شاکر خداوند باشند.

استاندار فارس در ادامه به مشکلاتی که گریبان‌گیر بشریت شده اشاره کرد و گفت: بشریت در الگوی مناسب و امید به آینده دچار ضعف شده است. در برخی کشورها جوانان دچار پوچی و بی هدفی شده اند و اضطراب، افسردگی، نگرانی و پوچی در بین آنان موج می‌زند اما ما شیعیان معتقدیم امام زمان(عج) حیّ و حاضر است و بر اعمال و رفتار ما نظارت دارد و این امید و انتظار سازنده و جریان‌ساز است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سیره و شیوه زندگی شهدا اشاره کرد و حوادث موجود در زندگی ایشان را همانند معجزه دانست و گفت: دوستان و فدائیان اهل بیت(ع) این‌گونه درخشیده و می‌درخشند؛ اهل بیت عصمت و طهارت که دیگر جای خود دارند.

ایمانیه در ادامه خطاب به والدین حاضر در جلسه گفت: اگر می‌خواهید جوانان در کنارتان بمانند و در دوران سالمندی و سایر زمان‌ها در کنار شما باشند، هرچه می‌توانید باید آن‌ها را در مسیر اهل بیت(ع) تربیت کنید و پرورش دهید و حب و علاقه به اهل بیت(ع) را در وجودشان به صورت ریشه‌ای، گسترش دهید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی قدم برداشتن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت را منوط به آشنایی با گفتار، رفتار و سیره ایشان دانست و افزود: مشکلاتی که در دنیای بشری به‌وجود می‌آید ناشی از دوری از اهل بیت(ع) است؛ دوری از اسلام و اهل بیت مشکلات را حل نمی‌کند بلکه دوچندان خواهد کرد پس باید همه در مسیر آنان باشیم و به نوکری در این مسیر ملحق شویم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88891

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.