• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
معاون استاندار فارس؛

ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» در فارس

  • کد خبر : 88733
  • 06 اسفند 1402 - 7:54
ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» در فارس
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از ثبت‌نام و برگزاری آزمون مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» استان فارس خبر داد.

محسن نعمتی امروز، ۵ اسفندماه از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» استان فارس خبر داد و گفت: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان‌سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر ساماندهی نیازهای واقعی دستگاه‌های اجرایی با جهت‌گیری ارتقای بهره‌وری منابع انسانی و ارائه خدمت مناسب به مردم شریف استان مجوز استخدام پیمانی ۱۳۰ نفر از جوانان مومن، نخبه، انقلابی به این استان از طریق برگزاری آزمون استخدامی استانی از بین نیروهای بومی و واجدین شرایط برای استخدام در جایگاه‌های سازمانی اختصاصی، تخصیص یافت.

وی افزود: در مرحله اول تعداد ۱۰۶ سهمیه بین ۱۰ دستگاه استان به ترتیب  اداره‌کل جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، شرکت برق منطقه‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان، اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان توزیع شده است و آزمون جذب فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان به همراه دفترچه وزارت کشور منتشر خواهد شد.

نعمتی با اشاره به شرایط ثبت‌نام این آزمون، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند  با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir   تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و با رعایت شرایط احراز، ثبت‌نام کنند. این آزمون همزمان با  ۱۹ استان در سطح کشور توسط جهاددانشگاهی در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، معاون استاندار فارس اظهار کرد: کارت ورود به جلسه نیز در تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بودو همچنین متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان ۵ برابر ظرفیت جهت مصاحبه تخصصی و انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی دعوت خواهند شد وپس از احراز شایستگی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره در خواهند آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88733

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.