• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس؛

دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی مصمم است / اجرای طرح «تکام» در فارس

  • کد خبر : 88658
  • 03 اسفند 1402 - 15:57
دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی مصمم است / اجرای طرح «تکام» در فارس
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس تأکید کرد: دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی مصمم است.

حامد رستمی امروز، ۳ اسفندماه در جمع شماری از مسئولان، دهیاران، معتمدین و شوراهای اسلامی روستاهای کازرون، کوهچنار، رستم و نورآباد در فرمانداری ممسنی، از برگزاری طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم‌پایه با عنوان «تکام» خبر داد و گفت: ارتقای کیفیت زندگی اهالی شریف روستا و برقراری عدالت اجتماعی از اهداف اصلی دولت سیزدهم است. این دولت بر عهد محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی مصمم است.

رستمی با یادآوری این که طرح «تکام» در دولت سیزدهم کلید خورد، ایجاد رفاه، آرامش و آسایش روستاییان را از اهداف اصلی اجرایی‌سازی این طرح عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس هم چنین گفت: تلاش‌های جهادی استاندار مردمی فارس به همراه اهتمام جدی مسئولان استان در راستای اجرای این طرح سبب شد توجه قرارگاه جهادی وزارت کشور به فارس معطوف شود.

وی تأکید کرد: با اتخاذ راهکارهای موثر اطلاع‌رسانی در تلاش هستیم تا تمامی دهیاران و مسئولان استان را از جزئیات و نحوه اجرایی کردن این طرح آگاه سازیم.

رستمی حضور مسئولان را در این جلسه راهگشا و موثر توصیف کرد و افزود: نمایندگان وزارت کشور راهکارهای اجرایی این طرح را منطبق با تجربیات دیگر استان‌ها در اختیار دهیاران قرار دادند و انتظار می‌رود با همت مدیران اجرایی استان شاهد به ثمر نشستن طرح «تکام» در فارس باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش پایانی سخنانش از مسئولان شهرستانی خواست طرح «تکام» را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88658

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.