• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

خواسته دشمن دلسرد شدن مردم نسبت به نظام است

  • کد خبر : 88654
  • 03 اسفند 1402 - 15:25
خواسته دشمن دلسرد شدن مردم نسبت به نظام است
رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسرد شدن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و عدم مشارکت آنان در انتخابات است، بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات تأکید کرد.

زینب روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات و اهمیت حضور گسترده در انتخابات گفت: ۴۵ سال پیش، آن هنگام که خطر انحراف از اصل اصیل اسلام، جامعه و ملت ایران را تهدید می‌کرد، امام بزرگوار ما بر اساس تکلیف الهی در مقابل این انحراف قیام کرد، مردم نیز فرمان امام را با گوش جان شنیدند و با گذشتن از جان و مال و فرزندان خویش، انقلاب را به ثمر رساندند.

وی با بیان اینکه خداوند مقرر فرمود که نتیجه این انقلاب حکومت اسلامی باشد، همان که خواسته تمامی ائمه(ع) در طول تاریخ بوده است، افزود: انقلاب ما در راه آن هدفی که امام زمان(عج) برای تأمین آن حاضر می­‌شود یک گام لازم و بزرگ است، اما آنچه که بیش از همه اهمیت دارد حفظ و تقویت ثمره انقلاب یعنی حکومت اسلامی است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز تأکید کرد: از مهم‌ترین عوامل حفظ این حکومت علی‌رغم انواع تهدیدات و موانع، خاستگاه مردمی آن است. در اصل پایه‌های اصلی هر حکومت و قوام آن به تصریح قرآن همین مردم فهیم و بصیر هستند (آیه ۱۱۷ سوره هود).

وی برخی از منویات امام و رهبری را در این رابطه یادآور شد و بیان کرد: امروز بار دیگر به فرموده امام خمینی(ره) سرنوشت اسلام و مسلمین در ایران و سرنوشت کشور ما به دست ملت است و اگر مسامحه کنند و اهمال ورزند و رأی ندهند، عیناً مسئولیت متوجه خود آن‌ها است. رهبر معظم انقلاب نیز فرمود: انتخابات مایه عزت ملی است، مایه تقویت ملت ایران است و مصداق «إن تَنصروا اللهَ» است.

روستایی با بیان اینکه دشمن نیز دقیقاً از همین ناحیه ملت ایران را هدف گرفته است، گفت: خواسته دشمن این است که مردم را نسبت به نظام دلسرد کند و مانع حضورشان در انتخابات شود لذا باید این نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز تأکید کرد: امروز وقت آن است که بار دیگر مردم فهیم با مشارکت حداکثری خود که مصداق تعاون در برّ است «وَ تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی»‏ (آیه سوره مائده) در صحنه حاضر شوند و با پرهیز از تفرقه و اختلاف «وَ لا تَکُونُوا کَالَّذِینَ تَفَرَّقُوا وَ اخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ ما جاءَهُمُ الْبَیِّناتُ» (آیه ۱۰۵ سوره آل عمران) حماسه سیاسی دیگری را رقم بزنند که این مشارکت و حضور قطعاً انقلاب و نظام اسلامی را بیمه خواهد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها مشارکت در انتخابات، عمل به وظیفه و تکلیفی است که در شرایط کنونی بر عهده تک تک افراد جامعه است و طبق وعده قرآن کریم، ان‌شاء‌الله پاداش همیشگی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.