• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
امام جمعه شیراز؛

هیچ لیستی منتسب به امام جمعه شیراز در انتخابات وجود ندارد

  • کد خبر : 88609
  • 02 اسفند 1402 - 15:37
هیچ لیستی منتسب به امام جمعه شیراز در انتخابات وجود ندارد
امام جمعه شیراز در اجتماع کاندیدای انتخابات مجلس گفت: هیچ لیستی منتسب به امام جمعه شهر وجود ندارد درحالی‌که به همه لیست‌ها احترام می‌گذارم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۲ اسفندماه در اجتماعی که برای یک کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، با تاکید بر اینکه هیچ لیستی منتسب به امام جمعه شهر وجود ندارد درحالی‌که به همه لیست‌ها احترام می‌گذارم، افزود: هر چند در یک جاهایی نیز کاستی‌هایی بوده و به اهدافی نیز آنطور که باید نرسیده‌ایم، منصفانه حاضریم بنشینیم بگویم در کجا موفق بودیم و کجا ضعف وجود داشته اما بی‌انصافی نکنیم که بگوییم هیچ کاری نشده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه با این وجود از جهت معنوی و مادی کارهای بزرگی انجام شده است، گفت: آن کارهایی را که شده است به یاد بیاوریم و بگوییم مردم در این جهت موف بوده‌اند چون این مردم‌سالاری دینی است آن جاهایی که ناتوان یا ناموفق بودیم آن را هم لیست کنیم.

وی گفت: وحدت باید سرلوحه کار همه کسانی که فعالیت انتخاباتی می‌کنند، باشد. این نکته بسیار مهمی است که باید مدنظر همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، باشد. نباید پایان انتخابات خدای‌ نکرده شروع رنجش از این و آن باشد و باید وحدت را از همه‌چیز مهم‌تر بدانیم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه مسلماً برای حفظ این وحدت به اخلاق نیاز داریم، افزود: مطمئن باشید که مراعات اخلاق چیزی از رای کسی نمی‌کاهد،  بلکه رأی‌اش را آبرومندانه و شرافتمندانه می‌کند، می‌شود رقابت کرد و در عین‌حال اخلاق را مراعات کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه برای کارهای شدنی قول عمل بدهید هرچند همان نیز نیاز به تایید جمعی نمایندگان دارد، بیان کرد: ان‌شاءالله حضور قوی و مشارکت بسیار بسیار خوبی را خواهیم داشت و یک گام به سوی ایران قوی که خار چشم همه دشمنان ایران و اسلام باشد با این انتخابات برخواهیم داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88609

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.