• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

اطلاعیه شهرداری شیراز درباره کلیپی مربوط به جمع‌آوری سد معبر اغذیه‌فروشی سیار

  • کد خبر : 88561
  • 06 اسفند 1402 - 13:14
اطلاعیه شهرداری شیراز درباره کلیپی مربوط به جمع‌آوری سد معبر اغذیه‌فروشی سیار
شهرداری شیراز در خصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی مربوط به جمع‌آوری سد معبر اغذیه فروشی سیار در محدوده میدان احسان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز امروز، اول اسفندماه در خصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی مربوط به جمع‌آوری سد معبر اغذیه فروشی سیار در محدوده میدان احسان اعلام کرد: جمع‌آوری محل‌های عرضه غیر مجاز اغذیه و تصرف معابر عمومی طبق تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستورات قضایی انجام می‌شود و شهرداری ملزم به اجرای قانون در راستای رفاه، آسایش و امنیت شهروندان است.

در متن این اطلاعیه آمده است: «طبق تبصره ۱یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مقام قضایی مبنی بر اعمال قانون در خصوص عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و اغذیه در معابر عمومی، در راستای پیگیری نارضایتی شهروندان ناشی از عرضه غیر مجاز اغذیه و تصرف معابر عمومی ضمن هماهنگی با کلانتری اجرائیات طی چندین مرحله به فرد موردنظر به عنوان عرضه کننده غیرمجاز در محل غیرقانونی مراجعه و تذکرات و اخطارهای مربوطه مبنی بر رفع سدمعبر ابلاغ شد.

با توجه به تکرار رفع سدمعابر در سنوات گذشته و عدم توجه وی به تعهد کتبی مبنی بر عدم سد معابر عمومی به تخلفات خود ادامه داده که این موضوع نارضایتی شدید شهروندان و عابرین پیاده و رانندگان خودروها را در پی داشته است. بنابراین مامورین شهرداری ضمن در نظر گرفتن حقوق شهروندی و رعایت کرامت انسانی و بدون خسارت به اموال متخلف در معیت کلانتری اجرائیات، نسبت به اعمال قانون اقدام کرده‌اند.

شایان ذکر است عرضه محصولات کشاورزی و اغذیه در معابر عمومی، خیابان‌ها، کوچه‌ها، میادین، پارک‌ها و … ممنوع است و سد معابر عمومی، ایجاد مزاحمت در تردد سواره و پیاده، اخلال در تردد وسایل نقلیه علی‌الخصوص خودروهای امدادی نظیر امبولانس و آتش نشانی و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و شهرداری ملزم به اجرای قانون در راستای رفاه، آسایش و امنیت شهروندان است».

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88561

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.