• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

ناکامی یک راننده در انتقال ۲۶۵ کیلو تریاک

  • کد خبر : 88560
  • 06 اسفند 1402 - 13:14
ناکامی یک راننده در انتقال ۲۶۵ کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۶۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، اول اسفندماه در خصوص جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی داراب حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد متواری و ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

حبیبی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دستگیری سارق کابل مخابراتی در فیروزآباد

همچنین فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در سطح شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مهدی جوکار افزود: ماموران انتظامی با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند. متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت اعتراف و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، از آنان خواست توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف تریاک در باک سواری ام‌وی‌ام

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری ام‌وی‌ام در ورودی شیراز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی از تردد یک سواری ام‌وی‌ام حامل مقادیری تریاک در محور مواصلاتی کرمان-شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سیدجواد رضوی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و حین گشت‌زنی خودرو را در ورودی شیراز شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌‎ای در باک جاسازی شده بود کشف شد، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف خودرو سرقتی با هوشیاری پلیس شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف سواری پژو ۲۰۶ مسروقه که در شهرستان مرودشت مورد سرقت واقع شده شود، خبر داد و افزود: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۹ بوستان شیراز حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرج شجاعی افزود: پس از بررسی خودرو و استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو مورد نظر از شهرستان مرودشت مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: شهروندان و مالکان خودروها باید ضمن تجهیز وسایط نقلیه به تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88560

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.