• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی به تمام آرا احترام می‌گذارد

  • کد خبر : 88530
  • 30 بهمن 1402 - 17:44
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی به تمام آرا احترام می‌گذارد
سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت: شورای وحدت از همه افرادی که در این شرایط احساس تکلیف کرده و پا در میدان سخت رقابت انتخاباتی گذاشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کند و همه این افراد را فرزند نظام می‌داند و با تک تک آن‌ها با احترام کامل برخورد می‌کند.

علی احلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با اشاره به برنامه‌های شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس برای انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۳ گفت: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی افتخار این را دارد که ذیل جامعه روحانیت مبارز فعالیت می‌کند.

وی افزود: به جرأت می‌توان گفت شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس تنها مجموعه‌ای است که نماینده اقوام و عشایر و تشکل‌های مردمی را با همین عنوان و افرادی از دل اقوام و عشایر و تشکل‌های مردمی دارد.

احلامیان با بیان اینکه وظیفه ما اعلام افراد شاخص منطبق با معیارهای خودمان به جامعه است ولی تصمیم‌گیر نهایی مردم عزیزمان هستند، گفت: شورای وحدت از همه افراد که در این شرایط احساس تکلیف کرده و پا در میدان سخت رقابت انتخاباتی گذاشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کند و همه این افراد را فرزند نظام می‌داند و با تک تک آن‌ها با احترام کامل برخورد می‌کند.

سخنگوی شورای وحدت استان فارس با بیان اینکه ملت ایران مردمی قدرشناس و صبور هستند و پای نظام و انقلاب خود تا پای جان ایستاده‌اند، افزود: این مردم قدرشناس و ولایت‌مدار در شرایط حساس و بحرانی با به میدان آمدن تمامی نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند و مطمئنا این بار نیز همچون گذشته ثابت خواهند کرد که پای نظام اسلامی و ایران ایستاده‌اند.

وی با تصریح اینکه مردم ما از مسئولان گلایه به حق دارند و نارحت هستند که کاملا حق دارند، گفت: لیاقت مردم عزیز ایران بسیار بیشتر از این‌هاست و مسئولان باید تلاش خود را چندین برابر کنند تا به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم سر و سامان دهند.

احلامیان بیان کرد: شورای وحدت به‌دلیل اینکه ذیل جامعه روحانیت مبارز فعالیت می‌کند، صداقت و عدالت را سرلوحه خود قرار داده است و با وجود اینکه یک مجموعه سیاسی است، بدون هیچ سیاسی کاری و سیاسی‌بازی با صداقت تمام رفتار می‌کند.

به گزارش سحاب پرس، شنیده‌ها حاکی از آن است که جلسه جمع‌بندی برای اعلام لیست نهایی شورای وحدت استان فارس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و شهرستان‌ها امروز، ۳۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و نتایج آن نهایتاً تا امشب اعلام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88530

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.