• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

خودرو و موتورهای برقی در بافت تاریخی شیراز به راه می‌افتند

  • کد خبر : 88377
  • 28 بهمن 1402 - 19:04
خودرو و موتورهای برقی در بافت تاریخی شیراز به راه می‌افتند
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز از اجرای طرح موتور و خودرو کوچک برقی برای تردد زائرین و گردشگران و شهروندان در بافت مذهبی تاریخی این کلان‌شهر خبر داد.

رضا محمدیان امروز، ۲۸ بهمن با بیان اینکه این طرح توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز معرفی شد، گفت: این طرح برای تسهیل تردد زائرین و گردشگران همچنین مردم شیراز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: مقدمات اجرای طرح تردد زائران و گردشگران و شهروندان به وسیله خودروهای کوچک و موتورهای برقی در بافت مذهبی، تاریخی و گردشگری و آماده‌سازی و ایجاد فرهنگ پیاده‌سازی این موضوع در منطقه انجام شده است.

محمدیان با بیان اینکه طرح مذکور به منظور آزادسازی معابر و نوسازی و ایمن‌سازی معابر محدوده بافت تاریخی و مذهبی توسط شهرداری منطقه ۸ اجرا می‌شود، گفت: به دلیل اهمیت این طرح و رفاه حال شهروندان همچنین کاهش بار ترافیکی این محدوده سعی بر این است این پروژه تا حد امکان با سرعت پیش رود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز اظهار کرد: به‌زودی اجرای آزمایشی طرح پیاده راه که زمینه‌ساز اجرای طرح موتور برقی و خودرو کوچک است، آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: این اجرای آزمایشی در محورهای سنگ سیاه، طالقانی(زندیه)، امامزاده ابراهیم با مدیریت منطقه ۸ شهرداری و همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز عملیاتی خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: طراحی نهایی و نحوه اجرای این طرح با اولویت دسترسی به حرم مطهر ظرف مدت یک‌ماه آینده انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: سعی بر این است پس از انجام طراحی نهایی و تایید آن عملیات پیاده‌سازی و افتتاح رسمی این پروژه در نیمه اول سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88377

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.