• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

در جلسه شانا استان فارس برای انتخاب لیست نهایی انتخابات مجلس چه گذشت

  • کد خبر : 88301
  • 28 بهمن 1402 - 1:31
در جلسه شانا استان فارس برای انتخاب لیست نهایی انتخابات مجلس چه گذشت
جلسات برای اعلام لیست نهایی کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان فارس (شانا)، عصر امروز برگزار شد و در نهایت اتفاقاتی رخ داد.

طی خبر کسب شده از یکی از اعضای حاضر در جلسه امروز،( ۲۷ بهمن) شورای ائتلاف نیروهای انقلابی فارس که درباره اعلام لیست نهایی کاندیدای مورد حمایت شانا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیانیه جبهه تحول‌خواهان انقلابی در مورد نحوه برگزاری و تصمیم‌گیری در مورد فهرست کاندیداهای شانا شهرستان‌های شیراز و زرقان بی اساس خوانده شد و در این رابطه به شرح ذیل به خبرنگار سحاب پرس اعلام شد:

در جلسه عصر امروز جمعه، ۲۷ بهمن‌ماه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس از مجموع ۴۶ نفر اعضای حاضر در جلسه، تنها ۶ نفر به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرده و رأی‌گیری در مورد فهرست کاندیداهای شهرستان شیراز و زرقان با ۴۰ نفر شکل گرفت.

نماینده جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی (به‌عنوان یکی از تشکل‌های عضو جبهه تحول‌خواهان انقلابی) تا پایان رأی‌گیری در جلسه حضور داشت.

هم چنین جعفر طاهری دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی (یکی دیگر از اضلاع جبهه تحول‌خواهان انقلابی) به‌عنوان کاندیدای شهرستان‌های شیراز و زرقان، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را ارائه داد و ۸ رای از ۴۰ رأی را کسب کرد.

قابل ذکر است، تاکنون منصوره طاهری، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی با کسب بیش از دوسوم آرای ماخوذه به فهرست اصلی انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب این دو شهرستان راه پیدا کرده‌اند.

به گزارش سحاب پرس، هم چنین ضرغام صادقی و سیداسماعیل حسینی هم به دور دوم انتخابات این مجمع راه پیدا کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88301

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.