• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

بازآماد یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری

  • کد خبر : 88251
  • 25 بهمن 1402 - 17:04
بازآماد یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دورن شیراز بازآماد و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

به گزارش سحاب پرس، یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش (۳ فروند pc6، ۴فروند سوخو ۲۴ ، یک فروند ایلوشین و ۳ فروند c130) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه، گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما مردان مرد هستم که باوجود کمبودها و تحریم‌ها کاری کردید کارستان. شما بزرگواران ثابت کردید پای انقلاب و رهبری ایستادید.

وی با اشاره به این‌که« دلیرمردان نیروی هوایی ارتش کارنامه خوبی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشته‌اند»، افزود: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روزهای اول جنگ با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که در همان اوائل پی به اشتباه محاسباتی خود برد. این کارها با دستان پرتوانمند شما متخصصان متعهد انجام شده است و دست همه شما عزیزان را با افتخار میبوسم چرا که شما غیورمردان ثابت کردید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.

وی همچنین با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد؛ چراکه هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88251

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.