• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

مشکل تکمیل ورزشگاه پارس به صورت ریشه‌ای حل شود

  • کد خبر : 88241
  • 25 بهمن 1402 - 18:04
مشکل تکمیل ورزشگاه پارس به صورت ریشه‌ای حل شود
استاندار فارس خواستار رفع مشکل مشکلات مزمن‌شده این استان شد و گفت: برای تکمیل ورزشگاه پارس اقدام شود و این مشکل مزمن شده را که مشمول زمان هم شده است به‌صورت ریشه‌ای حل شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۲۵ بهمن در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان با یادآوری اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: باید هر چه در توان داریم برای این انتخابات باشکوه به‌کار گیریم و به سهم خود و در دستگاه خود موانع و مشکلات پیش‌روی مشارکت مردم را بر طرف کنیم.

وی به مشکلات مزمن شده تعاونی‌های مسکن اشاره کرد و افزود: تلاش شود مشکلات تعاونی‌های مسکن گروه‌های مختلف مرتفع شود؛ در صورت لزوم در جلسات مرتبط با این مشکل شرکت می‌کنم تا موضوع تعاونی‌های مسکن برای همیشه حل شود.

ایمانیه، سرعت اقدامات در حوزه تامین مسکن و زمین را بسیار مهم دانست و افزود: زمین‌هایی که طبق قانون به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد به ازای هر فرد مشخص و به ذینفع نیز اطلاع‌رسانی شود.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش پایانی خود با اشاره به برخی از مشکلات مزمن شده‌ استان و شهر شیراز نیز گفت: با استفاده از زمین‌های دولتی و فرآیند ایجاد ارزش افزوده، برای تکمیل ورزشگاه پارس اقدام شود و این مشکل مزمن شده را که مشمول زمان هم شده است به‌صورت ریشه‌ای حل شود و برای استفاده مردم در خدمت ایشان قرار داده شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در این جلسه پرداخت تسهیلات به زمین‌هایی که دارای سند دفترچه‌ای هستند، بررسی و گزارش مالی از طرح ۲۲۲ واحدی دودج ارائه شد. همچنین نحوه توافق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی در خصوص آماده‌سازی‌های اراضی نهضت ملی مسکن مطرح و اداره‌کل تامین اجتماعی استان مواردی مرتبط با موضوع بیمه تامین اجتماعی نهضت ملی مسکن ارائه شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88241

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.