• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

سامانه جامع املاک شهرداری شیراز به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 88192
  • 24 بهمن 1402 - 20:04
سامانه جامع املاک شهرداری شیراز به بهره‌برداری می‌رسد
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سامانه جامع املاک شهرداری شیراز تا پایان شهریور سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که این اقدام گام بلندی جهت شفاف سازی و رضایتمندی شهروندان است.

چهارمین میز خدمت اداره املاک و مستغلات شهرداری شیراز امروز، ۲۴ بهمن در شهرداری منطقه ۶ با حضور نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز، مسعود قادری شهردار منطقه ۶ و مدیران کل حقوقی،  املاک و مستغلات و ستاد باغات  شهرداری شیراز برگزار شد.

نایب ‌رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه برپایی این میز خدمت بیان کرد: میز خدمت از مصادیق ارتباط مستقیم با مردم است که این خود امر مهمی و اتفاق خوبی است که این جلسات باید به‌صورت  مستمر در مناطق شهرداری شیراز دنبال شود.

ابراهیم کمالی گفت: سامانه جامع املاک شهرداری شیراز تا پایان شهریور سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که این اقدام گام بلندی جهت شفاف سازی و رضایتمندی شهروندان است.

شهردار منطقه ۶ شیراز نیز گفت: این برنامه مرتبط با املاک و دیدار با اهالی در راستای حل موضوع و تسهیل انجام  امور با مراجعین صورت گرفت.

مسعود قادری با مؤثر دانستن این دسته برنامه‌ها جهت ارتباط بدون واسطه بین مسئولان شهری و شهروندان با هدف گره‌گشایی از مشکلات و بررسی دغدغه‌های مردم صورت گرفت.

وی همچنین افزود: در برپایی این میز خدمت‌ها می‌توان بخشی از نیازهای شهروندان را در این ملاقات‌ها و دیدارهای عمومی مسئولان و مردم شنید و نسبت به  مرتفع کردن آنها برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

شهردار منطقه ۶ برگزاری میز خدمت را فرصتی برای شهروندان دانست تا با حضور در این برنامه به‌صورت مستقیم پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88192

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.