• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

معرفی ظرفیت‌های فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

  • کد خبر : 88108
  • 23 بهمن 1402 - 17:04
معرفی ظرفیت‌های فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده داشته‌های فرهنگی و گردشگری استان فارس در قالب ۳۵ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود.

استاندار فارس امروز (۲۳ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه این استان، گفت: غرفه فارس در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته و نمایشگاه‌هایی که تاکنون برگزار شده، بسیار متفاوت است.

محمدهادی ایمانیه اظهار کرد: افرادی که در غرفه‌های استان حضور دارند، لازم است با معرفی و توضیح جاذبه‌های گردشگری فارس توجه بازدیدکنندگان را به استان فارس جلب کنند. غرفه‌داران می‌توانند با تعامل با سایر غرفه‌ها و صحبت درباره جاذبه‌های دیدنی فارس، در معرفی و جذب مسافر و گردشگر به استان تأثیرگذار باشند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس نیز در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: امسال برای اولین بار شاهد این هستیم که میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس به‌صورت کاملاً متمرکز و با سلیقه‌ای زیبا و چشمگیر هنرهای متنوع و آثار تاریخی استان پهناور فارس را به نمایش گذاشته است.

فریدون عباسی دوانی اظهار کرد: کسانی که در این نمایشگاه به غرفه فارس مراجعه کنند، می‌توانند با آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان آشنا شوند که این آشنایی قطعاً باعث جذب گردشگر و توسعه گردشگری فارس خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، او درباره غرفه شهرستان کازرون نیز بیان کرد: غرفه کازرون نمای کاملی از آثار تاریخی این شهر است و جاذبه‌های بومی را به خوبی در معرض نمایش گذاشته‌ است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88108

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.