• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز؛

تدابیر حمل و نقل راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

  • کد خبر : 87713
  • 21 بهمن 1402 - 16:59
تدابیر حمل و نقل راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ناوگان حمل‌ و نقل عمومی این کلان‌شهر به منظور جابه‌جایی شرکت کنندگان در راهپیمایی عید پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

هادی شه‌دوست شیرازی امروز، ۲۱ بهمن با اعلام این خبر گفت: شهرداری شیراز آماده برگزاری چهل ‌و پنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ به‌گونه‌ای که علاوه بر برقراری محدودیت‌های ترافیکی، دستگاه‌های مختلف اعم از حمل‌ و نقل عمومی نیز اقداماتی را در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهند داد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار کرد: روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد.

شه‌دوست شیرازی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی شیراز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، استفاده از ناوگان حمل ‌و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.

وی همچنین گفت: سازمان حمل ‌و نقل مسافر فردا خدمات‌رسانی ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن انجام خواهد شد و تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خدمت حاضرین در مراسم راهپیمایی قرار خواهد داشت.

شه‌دوست شیرازی افزود: یکشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه تمامی خطوط منتهی به چهار راه ۱۵ خرداد فعال بوده و در هر خط سه دستگاه اتوبوس جمعا به تعداد ۱۲۰ دستگاه، جابجایی و حمل‌ونقل شهروندان را بر عهده دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در تشریح دیگر خدمات این مجموعه بیان کرد: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به محلات این کلان‌شهر اختصاص داده شده است.

وی همچنین از فعال بودن خدمات پارکینگ عمومی و طبقاتی هدایت واقع در خیابان انقلاب اسلامی و خیابان هدایت شرقی در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87713

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.