• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس

برنامه های انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس در دهه فجر

  • کد خبر : 87496
  • 19 بهمن 1402 - 1:21
برنامه های انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس در دهه فجر
جعفری گفت : برنامه‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی، نذر ورزشی، نذر خون، مسابقات عکاسی، نقاشی و دل نوشته و حضور ورزشکاران در کنار خادم یاران رضوی، اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، ورزش روزانه و عصرانه در پارک ها ، پیاده روی خانوادگی با پیوست‌های فرهنگی در ایام الله دهه فجر انجمن ورزش های همگانی نابیایان و کم بینایان استان فارس است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس؛ محمدرضا جعفری در حاشیه برنامه زنده تلویزیونی صبح و نشاط از اجرای بیش از ۱۰ برنامه‌فرهنگی و ورزشی نابینایان و کم بینایان استان فارس ، در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت : اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر انقلاب اسلامی بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و در حال پیگیری است .
وی در خصوص برنامه های انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: امر مهم، توجه به روح متعالی انسان در کنار تندرستی است.  وی با بیان اینکه حداقل ۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همگانی به مناسبت دهه فجر با محوریت معرفی فعالیت‌های ورزشی و بدنی برای نابینایان و کم بینایان فارس برنامه‌ریزی شده است؛ گفت: لازم است تا در این ایام بیشتر از گذشته توفیقات جمهوری اسلامی ایران را در همه حوزه ها خاصه ورزش تبیین و کسب رتبه های ورزشی نابینایان و کم بینایان در عرصه های بین المللی، جهانی و آسیایی ورزشکاران و ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در نابینایان و کم بینایان را در حوزه قهرمانی و توسعه ورزش همگانی و ورزش ارزان و در دسترس را گام بلند برای سلامتی و نشاط اجتماعی نابینایان و کم بینایان دانست .
جعفری  همچنین برگزاری جشن‌های ملی و میهنی در کنار فعالیت‌های ورزشی را گامی مهم در راستای معرفی توفیقات حوزه ورزش در کنار اهداف امام راحل (ره) و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی دانست .
وی گفت : اجرای برنامه‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی، نذر ورزشی، نذر خون، مسابقات عکاسی، نقاشی و دل نوشته و حضور ورزشکاران در کنار خادم یاران رضوی، اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، ورزش روزانه و عصرانه در پارک ها ، پیاده روی خانوادگی با پیوست‌های فرهنگی در ایام الله دهه فجر را از دیگر برنامه‌های انجمن ورزش‌های همگانی استان فارس در دهه فجر اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87496

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.