• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
شهردار  شیراز؛

تخصیص ۳ درصد از بودجه عمرانی شیراز جهت محرومیت‌زدایی محلات کم برخوردار

  • کد خبر : 87468
  • 18 بهمن 1402 - 19:16
تخصیص ۳ درصد از بودجه عمرانی شیراز جهت محرومیت‌زدایی محلات کم برخوردار
شهردار شیراز گفت: بر اساس احصای مسائل محلات، ۳ درصد از بودجه عمرانی شهرداری کلان شهر شیراز به محرومیت‌زدایی محلات کم برخوردار اختصاص یافت.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۸ بهمن در نشست هم‌اندیشی یاوران شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین محلات شیراز، یاوران شورای اسلامی شهر را نمایندگان مردم در همراهی با با مدیریت شهری  دانست و اظهار کرد: معتمدین و یاوران شورای اسلامی شهر با ایثار و از خود گذشتگی پل ارتباطی بین مردم و شورا و شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه یاوران شورای اسلامی شهر، درخواست‌ها و مسائل مردمی را بررسی و احصا می‌کنند، گفت: بر اساس احصای مسائل محلات، ۳ درصد از بودجه عمرانی شهرداری کلان شهر شیراز به محرومیت‌زدایی محلات کم برخوردار اختصاص یافت.

اسدی با اشاره به ۲۰ مرحله جهش عمرانی در ابعاد مختلف محرومیت‌زدایی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری، حمل‌ونقل، خدماتی و زیست‌محیطی بیان کرد: تمامی این اقدامات جهت خدمت‌رسانی بهتر، رفاه مردم و امیدآفرینی صورت گرفته است.

شهردار  شیراز با تصریح اینکه با یاری یاوران شورای اسلامی شهر، برای رفع مشکلات مردم پیش خواهیم رفت، افزود: در شیراز مسیر پیشرفت شتاب گرفته و مدیریت شهری با همیاری شما برگ زرینی از خدمات‌رسانی و امیدآفرینی را رقم‌ می‌زند.

اسدی با بیان اینکه ما در آستانه ۲۲ بهمن جشن چهل‌ و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و دو انتخابات مهم هستیم، به حضور پررنگ و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو بنا بر راهبرد رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی در این راستا به آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری ۴۵۶ پروژه با بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در ابعاد مختلف شهری در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: این حجم از اجرای پروژه و تزریق اعتبار طی سال‌های گذشته بی‌نظیر و کم‌سابقه بوده است‌.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87468

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.