• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس؛

رونق اقتصاد پایدار با معرفی تولیدات با کیفیت در فارس

  • کد خبر : 87426
  • 17 بهمن 1402 - 19:10
رونق اقتصاد پایدار با معرفی تولیدات با کیفیت در فارس
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس معرفی محصولات و تولیدات کیفی استان با فرآوری و بسته‌بندی‌های لازم برای رقابت در بازارهای هدف صادراتی، عاملی برای رونق اقتصاد پایدار دانست.

چهارمین همایش اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان فارس امروز، ۱۷ بهمن‌ماه با حضور مسئولان ارشد استان نظیر استاندار فارس و همچنین سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرستان فسا برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به تسهیل فرآیند جذب سرمایه‌گذار توأم با توسعه سرمایه‌گذاری هدفمند در نقاط مختلف استان گفت: ضرورت شناسایی پتانسیل، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، انرژی و گردشگری و…  جهت رشد تولید و اقتصاد در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر شناسایی، امکان‌سنجی معرفی و فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان اظهار کرد: معرفی محصولات و تولیدات کیفی استان با فرآوری و بسته‌بندی‌های لازم برای رقابت در بازارهای هدف صادراتی جهت، پویایی و رونق اقتصادی پایدار موثر است.

در این نشست راهکارهای عملیاتی در راستای حل چالش‌ها و موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی اتخاذ شد و همچنین میز خدمت سرمایه‌گذاری برای هر دستگاه اجرایی با هدف راهنمایی و تشویق افراد صاحب سرمایه جهت سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های تولیدی رفع مشکلات و ارائه فرصت‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، استهبان، بختگان و سروستان و خرامه به سرمایه‌گذاران برپا شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87426

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.