• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی

  • کد خبر : 87417
  • 17 بهمن 1402 - 15:33
جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی

سحاب پرس/فارس معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت فارس، هدف از جهاد تبیین را حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه و همچنین جذب مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد. نخستین نشست تخصصی و گردهمایی ضرورت «جهاد تبیین» با هدف تشریح ابعاد مختلف جهاد تبیین و همچنین استراتژی و سیاست‌ها برای آگاه‌سازی، توانمندسازی، […]



سحاب پرس/فارس معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت فارس، هدف از جهاد تبیین را حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه و همچنین جذب مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد.

نخستین نشست تخصصی و گردهمایی ضرورت «جهاد تبیین» با هدف تشریح ابعاد مختلف جهاد تبیین و همچنین استراتژی و سیاست‌ها برای آگاه‌سازی، توانمندسازی، امیدآفرینی و روشنگری در جامعه فعالان اقتصادی با همکاری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس امروز، ۱۷ بهمن در شیراز برگزار شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره‌کل صمت فارس در این نشست با تأکید بر لزوم تشکیل بیشتر جلسات جهاد تبیین گفت: این نشست در راستای تحقق توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری به امر خطیر جهاد تبیین برگزار شده است.

مهدی حسنی یادآور شد: در بیانات آیت‌الله خامنه‌ای مسئله جهاد تبیین بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند که در این خصوص بیان دستاوردهای انقلاب وظیفه همه ماست.

وی تأکید کرد: هدف جهاد تبیین و برپایی نشست‌های بصیرتی با نگاه گفت‌وگو محوری، حل مشکل و گره‌گشایی و امیدآفرینی و جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  است.

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت بیان ظرفیت‌های بالقوه و شاخص‌های پیشرفت در ابعاد و حوزه‌های مختلف در کشور برای عموم مردم گفت: برای حل مشکلات نیازی به غرب نیست لذا ضرورت دارد تا ضمن حل مشکلات توسط مسئولان و متخصصان و خود مردم، روایات صحیح از دستاوردها و فعالیت‌ها برای عموم مردم بیان شود.

مهدی بهشتی‌نژاد در خصوص رفع موانع و مشکلات اقتصادی نیز اظهار کرد: لازم است در راستای پیشرفت و توسعه از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده و بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام



منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87417

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.