• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز؛

اعلام برنامه‌های آبفای شیراز طی دهه فجر

  • کد خبر : 87401
  • 17 بهمن 1402 - 14:38
اعلام برنامه‌های آبفای شیراز طی دهه فجر
مدیر عامل آبفا شیراز در خصوص پروژه‌های دهه فجر ۱۴۰۲ گفت: در حوزه روستایی ۳ طرح آبرسانی افتتاح و در شهر شیراز و صدرا نیز عملیات اجرایی ۲ طرح توسعه‌ای تصفیه‌خانه آغاز شده است.

بهمن بهروزی امروز، ۱۷ بهمن با اعلام این خبر گفت: مخزن بتنی دو هزار متر مکعبی بیدزرد که ساخت آن از دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال به سرانجام رسیده و آماده بهره‌برداری است؛ با وارد مدار شدن این مخزن جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر به‌صورت پایدار از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه از طرح‌های آبرسانی در روستاهای تابعه داریون خبر داد و افزود: چاه آب آشامیدنی روستای کوشک مولا از سال ۹۸ به دلیل نیترات بالاتر از میزان استاندارد از مدار بهره‌برداری خارج شد و با همت گروه جهادی شهدای آب شرکت آبفا شیراز خط انتقالی به طول بیش از ۳ کیلومتر از چاه روستای دیندارلو تا مخزن کوشک مولا اجرا شد.

بهروزی اظهار کرد: شبکه آب روستای کم برخوردار علی‌آباد سه تلان مربوط به سالیان گذشته و به‌صورت غیر استاندارد کار شده بود که با اقدام گروه جهادی شرکت آبفا خطوط شبکه به طول ۲/۵ کیلومتر به صورت کامل تعویض شد و در اختیار مردم این روستا قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز به افزایش روز افزون جمعیت شهر شیراز اشاره کرد و گفت: گسترش شهر  باعث به‌وجود آمدن فاضلاب بیشتر می‌شود؛ از این‌رو توسعه مدول ۳ و ۴ تصفیه خانه شماره ۲ شیراز با پیش‌بینی اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال در دستور کار این شرکت است و عملیات اجرایی طرح توسعه آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: در شهر صدرا نیز به دلیل گسترش شهر، طرح احداث مسکن‌های ملی و روند افزایشی جمعیت نیاز به تصفیه‌خانه‌های بیشتر بسیار محسوس است.

بهروزی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شیراز علاوه بر بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شرق صدرا، عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه غرب صدرا را با پیش‌بینی اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87401

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.