• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛

رزمایش جهاد دامپزشکی در بیضاء برگزار شد

  • کد خبر : 87287
  • 16 بهمن 1402 - 10:34
رزمایش جهاد دامپزشکی در بیضاء برگزار شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از برگزاری "رزمایش جهاد دامپزشکی" همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف مبارزه با بیماری‌های اقتصادی و محرومیت زدایی از مناطق روستایی و عشایری برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی اذعان کرد: در این رزمایش سه هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی بصورت رایگان واکسینه شد و ۴۰۰ مورد مشاوره، معاینه و درمان دام انجام گرفت.

به گفته وی؛ این اردوی جهادی توسط پنج اکیپ سیار دامپزشکی همزمان در روستاهای سیبویه، زیاد آباد، گروان، قاسم آباد و تخت سنگ انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با بیان اینکه در رزمایش خدمات متنوعی به بهره برداران ارائه شده است، اظهار کرد: آموزش چهره به چهره بهره‌برداران و دامداران روستایی در خصوص راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری تب برفکی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از دیگر خدمات رایگان در این شهرستان بود.

او خاطر نشان کرد: کلیه خدمات ارائه شده به صورت مستمر، کاملا رایگان و بر اساس پروتکل دامپزشکی در طول سال نیز اجرا می‌شود.                                                                                              

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این رزمایش جهادی اداره دامپزشکی، جهاد کشاورزی و بسیج جامعه کشاورزی با هم همکاری و هم‌افزایی داشتند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران به‌ دنبال خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87287

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.