• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

از گازگرفتگی ۲ نفر تا اعلام جزئیات پرونده قتل

  • کد خبر : 87219
  • 14 بهمن 1402 - 21:03
از گازگرفتگی ۲ نفر تا اعلام جزئیات پرونده قتل
در اخبار کوتاهی که پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، اخباری نظیر گازگرفتگی ۲ نفر، اعلام جزئیات پرونده قتل در مرودشت، کشف ۱۵ میلیارد کالای قاچاق و توقیف خودروهای شوتی با ۲۸ میلیارد کالای قاچاق مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی پاسارگاد امروز، ۱۴ بهمن از فوت ۲ نفر بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی ‌بر حادثه گازگرفتگی در گلخانه‌ای در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به ‌همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

علی زنگنه‌نیا ادامه داد: در این حادثه، مردی ۶۰ ساله و جوانی ۲۲ ساله هنگام استراحت در گلخانه بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی مورد استفاده، دچار مسمومیت و در نهایت گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد یادآور شد: با تأیید مرگ این شهروندان از سوی کارشناسان تیم‌های امدادی، جسد متوفیان با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

زنگنه‌نیا از شهروندان خواست هنگام استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی آن را نیز رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

قتل همسر به دست شوهر و خودکشی قاتل

فرمانده انتظامی مرودشت گفت:  مرد جوانی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر سابق ۳۲ ساله خود کرده بود، به زندگی خود نیز پایان داد.

فرشید زینلی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از خیابان‌های شهرستان مرودشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند فردی حدودا ۳۵ ساله با یک قبضه اسلحه کلت کمری همسر سابق خود را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که قاتل پس از قتل از صحنه فاصله گرفته و با همان اسلحه به سر خود نیز شلیک کرده است.

زینلی با بیان اینکه قاتل پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند، گفت: علت اصلی درگیری منجر به قتل اختلافات خانوادگی بوده است.

کشف ۱۵ میلیارد  کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی ممسنی حین کنترل محور مواصلاتی کوه‌چنار ـ نورآباد به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

محمد نیکبخت افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۷۵۰ عدد سی‌پی‌یو، ۸۸۰ عدد رم و ۷۱ عدد کیس کامل کامپیوتر خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف خودروهای شوتی با ۲۸ میلیارد کالای قاچاق در کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی کوه‌چنار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در یک عملیات ضربتی به ۴ سواری تیزرو (شوتی) مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

حسینعلی شیروانی افزود: رانندگان بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودروها را رها و متواری شدند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه در این خصوص فقط یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تلاش برای افراد متواری با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده (سمند، پژو پارس، ۴۰۵ و زانتیا (اسکورت) انواع کالای قاچاق شامل ۶ هزار و ۲۵۰ پاکت تنباکو میوه‌ای، ۴۲۰ کیلوگرم مغر و بادام هندی و ۵ هزار و ۷۲۳ ثوب انواع شال خارجی قاچاق را کشف کردند.

شیروانی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: موفقیت پلیس در کشف کالای قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است لذا از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87219

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.