• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان دستگاه‌های دولتی فارس

  • کد خبر : 87188
  • 14 بهمن 1402 - 14:32
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان دستگاه‌های دولتی فارس
دبیر دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دستگاه‌های دولتی استان فارس فردا یکشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات اعلام کرد.

عطاءالله امیدواری در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، از تمدید مهلت ارسال آثار این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: فردا یکشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای دومین سال متوالی با دستور استاندار فارس ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مذکور در دو رشته قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود.

امیدواری با تصریح اینکه هر داوطلب مجاز به شرکت تنها در یکی از رشته‌هاست و نفرات اول مسابقات سال گذشته امکان شرکت دوباره در این مسابقات ندارند، گفت: رتبه‌های اول تا سوم مرحله استانی مسابقات اداره اوقاف و امور خیریه در طی سه سال گذشته، امکان حضور در مسابقات را نخواهند داشت.

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی بیان کرد: علاه‌قمندان شرکت در مسابقات باید طبق ضوابط و قرعه‌های اعلام شده ذیل، فایل اجرای خود را در  قالب فایل صوتی با فرمت mp3 و حجم حداکثر ۱۰ مگابایت ضبط کرده و صرفاً یک اثر خود را به دبیرخانه مسابقات از طریق شماره ۰۹۱۷۴۲۶۴۵۱۴، خانم عبدی‌فرد در پیام‌رسان ایتا یا بله ارسال کنند.

وی اظهار کرد: قرعه قرائت ترتیل از ابتدای آیه نورانی ۹۳ تا پایان آیه نورانی ۴۴ سوره مبارکه فصلّت اعلام می‌شود و قرعه قرائت تحقیق از ابتدای آیه نورانی ۷۶ تا پایان آیه نورانی ۶۱ سوره مبارکه مائده انتخاب شده است.

امیدواری با بیان اینکه زمان داوری غیر حضوری آثار نیز پس از اتمام مهلت ارسال آثار است، افزود: رشته‌های اعلام شده مطابق آیین‌نامه داوری ستاد عالی مسابقات قرآنی (اوقاف) داوری خواهد شد.

وی یادآور شد: پس از بررسی اولیه فایل‌های صوتی و داوری مقدماتی آثار، اعلام نتایج مسابقات با لحاظ کردن سطح کیفی تلاوت‌های ارسال شده و به تشخیص هیئت داوران (بر اساس امتیازات متسابقین در داوری مقدماتی و یا از طریق برگزاری مرحله نهایی و حضوری مسابقات ویژه منتخبین) انجام خواهد شد.

مجری دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دستگاه‌های دولتی استان فارس، زمان برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات را بهمن‌ماه جاری و مکان آن را حرم شاهچراغ(ع) اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87188

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.