• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس؛

ضرورت اولویت‌دهی به افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی

  • کد خبر : 87173
  • 14 بهمن 1402 - 12:27
ضرورت اولویت‌دهی به افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس یکی از اولویت‌های این اداره‌کل را کمک به افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و تکمیل زنجیره تولید عنوان کرد.

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور حسن شیخ‌نیا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس؛ حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس؛ سیدمسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛ فرهاد سعدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آباده؛ سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی یک واحد تولید فرآورده‌های بتنی در آباده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این واحد تولیدی در زمینه تولید بتن سیال معمولی فعالیت خواهد کرد، گفت: واحد تولیدی بتن شرکت کارا بتن آپادانا در شهرک صنعتی شهرستان آباده با میزان سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال ظرفیت سالیانه ۱۵۰ هزارتن بتن و اشتغال ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا ایزدی با تأکید بر اینکه این چنین واحدهایی با کاربرد ساختمان‌سازی نقش مهمی در استحکام ابنیه دارد، افزود: بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی و صنایع معدنی ضمن ایجاد اشتغال رونق تولید را نیز به همراه دارد لذا در کنار راه‌اندازی واحدهای جدید، افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و تکمیل زنجیره تولید هدف‌گذاری شده و در اولویت برنامه‌ها است.

وی با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی است تا با افتتاح طرح‌ها مجموعه فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87173

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.