• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اقدام دانش‌آموز استان فارس در حمایت از انصارالله یمن

  • کد خبر : 86809
  • 08 بهمن 1402 - 20:58
اقدام دانش‌آموز استان فارس در حمایت از انصارالله یمن
دانش‌آموز شهرستان فیروزآباد استان فارس، پس از کسب رتبه دوم نهمین دوره رویداد جهانی جایزه اربعین، جایزه ۸۰۰ یورویی خود را به انصارالله یمن اهدا کرد.

محمدتقی محرابی دانش آموزپایه دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا(ع) شهرستان فیروزآباد استان فارس است. این دانش‌آموز فیروزآبادی در رویداد جهانی جایزه اربعین در بخش «سفرنامه» موفق به کسب رتبه دوم شد و پس از دریافت جایزه خود با صدور بیانیه‌ای، جایزه ۸۰۰ یورویی خود را به انصارالله یمن اهدا کرد،

در بیانیه محمد تقی محرابی؛ دانش‌آموز فیروزآبادی درباره این اقدام آمده است:

«در روزگاری که آمریکای جهانخوار، انگلیس مکار و صهیونیست جنایتکار، عرصه را بر مردم غزه تنگ کرده‌اند برادران قهرمانمان در جنبش انصارالله یمن به نمایندگی و دفاع از همه مستضعفان مستقیماً پنجه در پنجه مستکبران انداخته‌اند.

این کمترین برادرانشان، محمدتقی محرابی دانش‌آموز سال دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا(ع) شهرستان فیروزآباد فارس بر دست و بازوی قدرتمند همه مجاهدان مقاومت اسلامی در سراسر عالم بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

ضمن تشکر از دست‌اندرکاران رویداد عمیق فرهنگی جایزه جهانی اربعین به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پاداش نقدی خود را به برادران شجاعم در جنبش انصارالله یمن تقدیم می‌نمایم. والعاقبه للمتقین»

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدتقی محرابی، کم‌سن و سال‌ترین برگزیده نهمین دوره جهانی اربعین است و اثر خود را در قالب سفرنامه و با عنوان«پیاده‌روی دل» ارائه کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.