• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن بارنگ و بوی مهدویت در شیراز

  • کد خبر : 86799
  • 08 بهمن 1402 - 18:15
برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن بارنگ و بوی مهدویت در شیراز
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام دهه فجر گفت: فضاسازی مسیر پیشنهادی و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بارنگ و بوی مهدویت انجام شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک‌مکان امروز، ۸ بهمن در جلسه کمیته تبلیغات و فضاسازی ستاد دهه فجر استان فارس بر فضاسازی برجسته‌تر برای مناسبت سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» با حضور شخصیت‌های مذهبی و کشوری به میزبانی شهر شیراز تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از فضاسازی شهری در ایام فاطمیه گفت: فضاسازی مسیر پیشنهادی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بارنگ و بوی مهدویت انجام شود.

ملک‌مکان با اشاره به مسئولیت شهرداری شیراز در این کمیته افزود: اجرای سیستم صوتی در مرکز شهر شیراز توسط شهرداری در حال انجام است که امیدواریم برای ۲۲ بهمن‌ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و باقیات الصالحاتی برای این دوره از شهرداری کلان‌شهر شیراز است.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای کمیته‌های ۲۷ گانه ستاد دهه فجر احصا و ارائه‌ شده است، بر افتتاح پروژه‌ها در ایام مبارک دهه فجر تأکید کرد.

ملک‌مکان با تصریح اینکه تأثیرگذاری در جامعه به‌عنوان یکی از اهداف برنامه‌های دهه فجر است، اضافه کرد: دستآوردهای نظام باید برای آحاد جامعه در ایام‌الله دهه فجر تبیین شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با اشاره به لزوم امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: در روز راهپیمایی در کل کشور رزمایش دستآوردهای نهادهای مختلف به‌صورت نمایشگاه در حاشیه مراسم برگزار می‌شود، بنابراین شهرداری شیراز نیز با برپایی غرفه دستاوردهای خود را تبیین کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86799

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.