• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
دبیر شورای هیئات مذهبی فارس؛

سوگواری هیئات مذهبی شیراز در بزرگداشت شهادت شاهچراغ(ع)

  • کد خبر : 86783
  • 08 بهمن 1402 - 15:43
سوگواری هیئات مذهبی شیراز در بزرگداشت شهادت شاهچراغ(ع)
دبیر شورای هیئات مذهبی فارس از برگزاری مراسم سوگواری متحد و یکپارچه هیئات مذهبی شیراز در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

علی شاهینی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، با اشاره به در پیش‌رو بودن ۱۷ رجب، سالروز بزرگداشت شهادت حضرت شاهچراغ(ع) گفت: بدین مناسبت سوگواری متحد و یکپارچه هیئات مذهبی شیراز در روز دوشنبه، ۹ بهمن‌ماه در حرم مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از هیئات مذهبی شیراز در ساعت ۱۴:۳۰ در ابتدای کوچه امامزاده ابراهیم(ع) برای حرکت به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجمع خواهند کرد.

شاهینی بیان کرد: همچنین دو کاروان خودرویی هیئات مذهبی شیراز به این تجمع اضافه خواهند شد که یک کاروان از مسجد امام حسن(ع) شهرک گلشن به سمت چهارراه شاهزاده قاسم حرکت می‌کند و یک کاروان دیگر هم از بلوار سرداران به سمت چهارراه مذکور.

دبیر شورای هیئات مذهبی فارس ادامه داد: کاروان‌های خودرویی و همچنین دسته‌های عزاداری هیئات مذهبی شیراز در ساعت ۱۵:۱۵ در چهارراه شاهزاده قاسم تجمع کرده و همگی به صورت پیاده و در قالب دسته‌های زنجیرزنی و عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: دسته‌های عزاداری هیئات مذهبی شیراز در صحن حضرت معصومه(س) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجمع کرده و تا هنگام اذان مغرب به عزاداری متحد و یکپارچه خواهند پرداخت و سپس در مراسم عزاداری حرم مطهر که با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی میثم مطیعی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86783

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.