• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

از کشف ۶۵۵ کیلو تریاک تا نجات جان یک شهروند

  • کد خبر : 86772
  • 07 بهمن 1402 - 19:59
از کشف ۶۵۵ کیلو تریاک تا نجات جان یک شهروند
در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده است،‌ اخباری نظیر کشف ۶۵۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز، نجات جان یک شهروند توسط پلیس کوه‌چنار و کشف ۱۰ کیلو تریاک در شیراز مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس امروز، ۷ بهمن‌ماه از کشف ۶۵۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با تعامل اطلاعاتی مأموران انتظامی استان البرز در ورودی شهر شیراز خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور به سمت استان فارس و شهر شیراز انتقال دهند.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک خودرو وانت مزدا را در یکی از ورودی‌های شهر شیراز شناسایی و آن را توقیف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، ۶۵۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر به صورت ویژه و مستمر در دستور کار این فرماندهی‌ قرار دارد.

پلیس جان شهروند ۲۸ ساله کوه‌چناری را نجات داد

فرمانده انتظامی کوه‌چنار نیز امروز، ۷ بهمن‌ماه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، ناجی مرد ۲۸ ساله شدند.

حسینعلی شیروانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصمیم فردی به خودکشی در یکی از محلات شهرستان کوه‌چنار، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ قائمیه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد یک مرد جوان به علت مشکلات خانوادگی با سلاح سرد قصد خودکشی دارد، بیان کرد: ماموران انتظامی با دعوت از فرد مورد نظر به حفظ آرامش و ترغیب وی به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند ۲۸ ساله شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار گفت: نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات باعث اینگونه اقدامات می‌شود؛ بنابراین شهروندان باید برای حل مشکلات خود به مراکز مشاوره مراجعه و راهکارهای مناسب را دریافت کنند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک سواری پراید، ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

فرج شجاعی بیان کرد: مأموران کلانتری ۳۷ بهارستان با اقدامات پلیسی مطلع شدند یک دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر در حال تردد در یکی از بلوارهای سطح شهر است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی خودرو، آن را توقیف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86772

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.