• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

جامعه سلامت فارس برای رقابت‌های قرآنی فراخوانده شدند

  • کد خبر : 86571
  • 05 بهمن 1402 - 18:46
جامعه سلامت فارس برای رقابت‌های قرآنی فراخوانده شدند
رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت‌نام بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و از جامعه سلامت استان فارس برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرد.

عطاءالله امیدواری در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، با بیان اینکه ثبت‌نام بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است، آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را پایان بهمن‌ماه جاری اعلام کرد.

وی با تصریح اینکه علاقه‌مندان تا نیمه اسفندماه سال ۱۴۰۲ نیز مهلت دارند تا آثار خود را به جشنواره مذکور ارسال کنند از عموم قرآنیان و قرآن‌دوستان جامعه سلامت استان فارس برای حضور در این رقابت قرآنی دعوت کرد.

امیدواری با یادآوری اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی ۸ سال متوالی بالاترین رتبه‌ها را در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت داشته است، ابراز امیدواری کرد امسال نیز شاهد درخشش قرآنیان این دانشگاه در جشنواره مذکور باشیم.

این قاری برجسته استان فارس با بیان اینکه جشنواره مذکور در قالب رویداد «هدهد» اجرا می‌شود، گفت: این دوره از جشنواره شامل بخش‌های آوایی، معارفی، ادبی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای، پژوهشی، هنری، مسابقات هفتگی و بخش ویژه دانشجویان غیر ایرانی است که هر داوطلب می‌تواند همزمان در ۶ رشته از ۶ بخش جداگانه شرکت کند.

وی همچنین از برگزاری آئین تقدیر ویژه مقام آوران بخش های دانشگاهی و کشوری، اختصاص امتیاز آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان در سال جاری و تخصیص امتیاز ارتقای فرهنگی ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد و گفت: اختصاص امتیاز فرهنگی در جشنواره دانشجویان نمونه سراسر کشور ویژه مقام‌آوران اول تا سوم در مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی، ارائه امتیاز فرهنگی در آزمون پذیرش دستیار تخصصی و استعدادهای درخشان دانشجویان و اختصاص دو نمره تشویقی دروس معارف اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی از جمله امتیازات شرکت در این رویداد قرآنی است.

امیدواری با بیان اینکه جشنواره مذکور ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود که در هر کدام از این مراحل هر داوطلب می‌تواند همزمان در ۶ رشته از ۶ بخش جداگانه شرکت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86571

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.