• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

آموزش و پرورش در انتخابات پیش رو نقش پررنگی دارد

  • کد خبر : 86393
  • 02 بهمن 1402 - 19:29
آموزش و پرورش در انتخابات پیش رو نقش پررنگی دارد
معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، آموزش و پرورش فارس هم در اجرا و هم در مشارکت حداکثری نقش بسیار مهمی را برعهده خواهد داشت.

اسماعیل قزل سفلی در نشست با مدیرکل واعضای هیات استانی اندیشه ورز مشارکت حداکثری در انتخابات آموزش وپرورش فارس گفت: درخصوص برگزاری انتخابات تمهیدات بسیار مناسبی در استان فارس پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: از مدت‌ها قبل، گروه‌های متعددی که در جامعه اثرگذار هستند، مشخص و جلسات متعددی با آنها برگزار شده وسخنان آنها نیز شنیده شده است.

قزل سفلی گفت: یکی از گروه‌های اثرگذار و مهم جامعه، آموزش و پرورش شامل معلمان و دانش آموزان هستند که هم در مشارکت و هم در اجرای انتخابات بسیار موثر می‌باشند.

رییس ستاد انتخابات استان فارس راه اندازی هیات‌های اندیشه ورز در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات در آموزش وپرورش استان را ابتکار مناسبی دانست و بر اثرگذاری این نوع رفتارها بر جامعه تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن تمام تلاش خود را بر القای ناامیدی به جامعه معطوف کرده و سعی دارد تا با این کار از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهد.

رییس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه «مردم ما هوشیار هستند» نشان داد توطئه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد اما مسئولین نیز در این زمینه باید هوشمندانه حرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز دراین جلسه گفت: رهبر معظم انقلاب بر چهار اصل مشارکت، رقابت‌، سلامت و امنیت در انتخابات تاکید داشتند.

محمدخلیل عسکری با اشاره به اینکه اموزش و پرورش خصوصا در مساله مشارکت حداکثری نقش بسیار مهمی بر عهده دارد،افزود: براین اساس، هیات اندیشه ورز مشارکت حداکثری در انتخابات در آموزش و پرورش استان فارس تشکیل شده است.

مدیرکل اموزش و پرورش فارس گفت: براساس دستورالعملی که در هیات اندیشه ورز استانی تدوین شده متناظر با این هیات درسطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس سراسر استان نیز این هیات اندیشه ورز تشکیل واز همه ظرفیت ها برای تحقق مشارکت حداکثری استفاده خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، عسکری در پایان با اشاره به اینکه محور این دستورعمل، مدرسه محوری و فعالیت در مدارس است، گفت: در این دستورالعمل ضمن اینکه تاکید شده از ظرفیت خلاقیت مدارس استفاده شود نکاتی هم به صورت پیشنهاد برای اجرا ارائه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86393

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.