• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز منجر به رونق پروژه‌های عمرانی شده است/ تلاش شهرداری شیراز برای کسب ‌عنوان «پایتخت محیط زیستی شهرهای آسیا»

  • کد خبر : 86148
  • 27 دی 1402 - 8:59
افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز منجر به رونق پروژه‌های عمرانی شده است/ تلاش شهرداری شیراز برای کسب ‌عنوان «پایتخت محیط زیستی شهرهای آسیا»
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: طی دو سال گذشته شاهد روند افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز بوده‌ایم که این موضوع منجر به رونق پروژه‌‌های عمرانی شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی در برنامه خوشا شیراز با بیان اینکه امسال شورای اسلامی شهر شیراز، ما را مکلف به تأمین ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای هزینه برای اجرای پروژه‌های شهری کرده است، گفت: اغلب این‌ پروژه‌ها در قالب ۲۳۴۵ پروژه و ریز پروژه تعریف‌شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهرداری یک مجموعه‌ درآمد هزینه‌ای است، گفت: طی دو سال گذشته شاهد روند افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز بوده‌ایم که این موضوع منجر به رونق پروژه‌‌های عمرانی شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با برشمردن پروژه‌های بزرگ‌مقیاس در نقاط مختلف این کلان‌شهر بر اراده و همت والای مدیریت شهری در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

اسماعیلی با اشاره به‌عنوان «پایتخت محیط زیستی شهرهای آسیا» گفت: ما جزو محدود کلان‌شهرهایی هستیم که هوای آلوده نداریم و شهرداری شیراز برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تلاش بسیاری کرده است.

این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه مالی و اقتصادی همچنین طی سخنانی نحوه انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری و روند ساخت، بهره‌برداری و واگذاری را تشریح و در مورد تخفیف پلکانی کاهش عوارض و همچنین جشنواره خوش‌حسابی توضیحاتی ارائه و بیان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض خود، مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک در سطح شهریاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما امانت‌دار مردم هستیم و پولی که مردم بابت عوارض به شهرداری پرداخت می‌کنند مستقیم به پروژه‌ها تخصیص داده می‌شود که باعث اتفاقات خوب و اثرگذار در شهر شیراز می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86148

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.