• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد؛

شیراز باید بهشت سرمایه‌گذاری شود/ آمادگی مدیریت شهری شیراز در راستای پذیرفتن پیشنهادهای سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 86146
  • 27 دی 1402 - 8:49
شیراز باید بهشت سرمایه‌گذاری شود/ آمادگی مدیریت شهری شیراز در راستای پذیرفتن پیشنهادهای سرمایه‌گذاران
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شعار دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز در موضوع جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری این است که شیراز باید بهشت سرمایه‌گذاری شود، آمادگی مدیریت شهری شیراز را در راستای پذیرفتن پیشنهادهای سرمایه‌گذاران اعلام کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، علیرضا اسکندری در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز با اشاره به رشد ۴۰۰ درصد بودجه شهرداری شیراز از  ۶۱۰۰میلیارد تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان این موضوع را نشان از عزم و اراده جدی مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی شهر شیراز دارد.

وی با اشاره به شعار شهرداری شیراز ۴۵۶ =۳۰+۲۰ برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر سال جاری، افزود: این شعار به این معنا هست که عملیات اجرایی ۴۵۶ پروژه بااعتبار ۵۰ هزار میلیارد در دهه فجر آغاز و یا به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز برای شهرداری تکلیف مشخص کرده است که مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان یعنی معادل بودجه سال ۱۴۰۱ قرارداد سرمایه‌گذاری منعقد کند و برای اولین بار این اتفاق در شهر شیراز رخ‌داده است و امسال این تکلیف را به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسانیده است.

اسکندری گفت: این تکلف در حوزه‌ سرمایه‌گذاری و گردشگری از قبیل پروژه‌های تله کابین، آکواریوم، باغ پرندگان، شهربازی و پارک آبی تعریف‌شده که در سال گذشته پروژه آکواریوم و پارک آبی قراردادش منعقد شد و امسال دنبال این هستیم که پروژه‌های شهربازی و تله‌کابین را به امضا قرارداد برسانیم.

وی افزود: شعار دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز در موضوع جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری این است که شیراز باید بهشت سرمایه‌گذاری شود و در این راستا تاکنون چهار نشست تخصصی سرمایه‌گذاری برگزار کرده‌ایم که در این نشست‌ها تمام فعالان حوزه‌ اقتصادی و سرمایه‌گذاری حضورداشته‌اند.

به گفته وی، پنجره‌ واحد خدمات سرمایه‌گذاری یکی از مباحثی بود که در این نشست‌ها عنوان شد، بود و این روند درواقع به اعتمادسازی سرمایه‌گذاران به مدیریت شهری بسیار کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز تعریف سرمایه‌گذار را از دیگر مباحث عنوان در این نشست‌ها مطرح و بیان کرد: ازاین‌پس هرکسی که با سرمایه‌ای خود پروژه خصوصی را در شهر شیراز اجرا کند، به‌عنوان سرمایه‌گذار می‌شناسیم و به‌شدت از آن حمایت می‌کنیم.

اسکندری آمادگی مدیریت شهری در راستای پذیرفتن پیشنهادهای سرمایه‌گذاران اعلام و تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که شیراز و شهروندان این کلان‌شهر ارزشمند هستند و باید کار ارزشمند برای شیراز و مردم شریف آن انجام شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86146

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.