• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛

برنامه‌ریزی برای ساخت مسکن کارگری برای شاغلان واحدهای شهرک صنعتی شیراز

  • کد خبر : 85822
  • 25 دی 1402 - 14:41
برنامه‌ریزی برای ساخت مسکن کارگری برای شاغلان واحدهای شهرک صنعتی شیراز
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه‌ریزی برای ساخت مسکن کارگری ویژه کارگران و شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: ساخت مسکن کارگران در راستای دستور استاندار فارس مبنی بر فراهم کردن بسترهای لازم برای رفاه کارگران و خانه‌دار کردن آن‌ها در قالب اجرای نهضت ملی مسکن انجام می‌شود.

سیدمسعود عظیمی امروز، ۲۵ دی‌ماه در نشست هماهنگی اجرای طرح نهضت ملی مسکن ویژه کارگران، شاغلان و فعالان صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، افزود: نزدیکی اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهرک صنعتی با هدف سهولت در ایاب و ذهاب کارگران از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که در انتخاب مکان مورد توجه قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه قیمت نهایی مسکن برای کارگران باید به نحوی باشد که آن‌ها را با مشکل مواجه نکند، گفت: با استفاده از ظرفیت کارآفرینان و صاحبان صنایع در تامین مصالح ساختمانی و  تاسیسات می‌توان قیمت تمام شده را کاهش داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: شهرک صنعتی بزرگ شیراز ۶۰ درصد از ظرفیت صنعتی موجود در شهرک‌های صنعتی استان را در خود جای داده است و یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

عظیمی از شناسایی حدود ۳۰۰۰ کارگر و شاغل واجدالشرایط نهضت ملی مسکن در این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که الگوی موفقی از طرح نهضت ملی مسکن برای کارگران را در سطح کشور ارائه دهیم.

وی در ادامه با تأکید بر شناسایی و ایجاد زنجیره تأمین صنعت ساختمان در استان فارس به منظور تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن افزود: با شناسایی تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان، زمینه همکاری و هم‌افزایی بین واحدهای تولیدی برای تأمین مصالح باکیفیت و قیمت مناسب شکل می‌گیرد که این موضوع هم سبب پویایی و فعال شدن ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی و هم باعث تسریع در اجرای پروژه‌ها می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85822

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.