• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
شهردار شیراز؛

پروژه تعطیل‌شده در شهرداری شیراز نداریم

  • کد خبر : 85637
  • 24 دی 1402 - 17:53
پروژه تعطیل‌شده در شهرداری شیراز نداریم
شهردار شیراز با بیان اینکه امروز در شهرداری حتی یک پروژه نیمه‌تعطیل هم وجود ندارد، گفت: با اتحاد و انسجام ایجادشده بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، امور به‌خوبی پیش می‌رود.

محمدحسن اسدی امروز (یکشنبه، ۲۴ دی ماه) در شورای مدیران شهرداری این کلان‌شهر که با حضور استاندار فارس برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد بودجه ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی امسال شهرداری شیراز مربوط به حوزه عمرانی است.

وی ادامه داد: همزمان با شروع به کار دوره ششم شورای شهر شیراز، کمتر از ۶۰ درصد بودجه عمرانی و بیش از ۴۰ درصد بودجه جاری بود، اما امسال فقط ۲۰ هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی در این کلان‌شهر اجرایی شده است.

شهردار شیراز بیان کرد: امروز در شهرداری شیراز حتی یک پروژه نیمه‌تعطیل وجود ندارد و با اتحاد و انسجام ایجادشده بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، امور به‌خوبی پیش می‌رود.

اسدی با تاکید بر اینکه پروژه تعطیل‌شده در شهرداری شیراز نداریم، اظهار کرد: حمل‌ونقل عمومی را در اولویت امور قرار داده‌ایم. در این راستا، امسال در کشور ۱۶۵۰ دستگاه تاکسی نوسازی شدند که ۱۰۰۰ دستگاه آن مربوط به شهر شیراز بود.

وی با بیان اینکه هیچ نیروی جدیدی در دوران سکانداری من در شهرداری شیراز برابر با مصوبه شورای شهر استخدام نشده است، گفت: حدود ۳۵۰ نفر بازنشسته شده‌اند و حجم کاری هم چهار تا پنج برابر شده است.

شهردار شیراز بیان کرد: فرصت‌های گفتمانی در دانشگاه‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته که نتایج مطلوبی هم به دنبال داشته است و ادامه خواهد داشت.

اسدی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی تعریف‌شده در زمان‌بندی اعلام‌شده به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز از دو سال پیش در شیراز تعریف شد و امروز به نتایج خوبی رسیده است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات و ترزیق آن به پروژه‌ها به‌روز است، از تعریف بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای دهه فجر شامل ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابل بهره‌برداری و ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، خبر داد.

وی با بیان اینکه در بحث مساجد و امور فرهنگی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: دو جهش آسفالت و عمرانی از سال گذشته در شهرداری شیراز اجرایی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85637

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.