• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

«مهارت‌آموزی ورزشی» در مدارس فارس اجرایی ‌خواهد شد

  • کد خبر : 85284
  • 20 دی 1402 - 16:30
«مهارت‌آموزی ورزشی» در مدارس فارس اجرایی ‌خواهد شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس شیوه‌نامه وزارتی در «طرح مهارت‌آموزی ورزشی»، دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر پایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می‌گیرند.

سیدکاظم حسینی امروز، ۲۰ دی‌ماه در اولین جلسه شورای مشورتی اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان با تشریح اهمیت تشکیل شورای مشورتی اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای تبادل نظر و اندیشه‌ورزی و بهره‌مندی از نظرات و تجارب همکاران در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی با هدف پیشبرد و ارتقای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه تربیت بدنی این شورا راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مهارت‌آموزی ورزشی مهم‌ترین موضوع این نشست مشورتی است و بر اساس شیوه‌نامه وزارتی در طرح «مهارت‌آموزی ورزشی»، دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر  پایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می‌گیرند.

حسینی تصریح کرد: در انتهای این آموزش‌ها، ارزیابی از مهارت ارائه شده توسط معلمان، مربیان و ناظران انجام می‌شود. دانش‌آموزانی که در ارزیابی موفق باشند، گواهینامه دوره عمومی و تخصصی دریافت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: جلسات شورای مشورتی پیرامون موضوعات اصلی ورزش دانش‌آموزی استان با استفاده از تجارب پیشکسوتان، نخبگان و صاحب‌نظران ورزش استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مجمع مشورتی از طریق تشکیل گروه در فضای مجازی نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را ارائه می دهند و اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز آنها را جمع‌آوری، دسته‌بندی و  به وزارتخانه ارسال می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85284

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.