• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز در چهارمین نشست خبری روایت امید:

شهرداری منطقه ۴ پایلوت گردشگری شهر شیراز می‌شود

  • کد خبر : 85126
  • 20 دی 1402 - 8:07
شهرداری منطقه ۴ پایلوت گردشگری شهر شیراز می‌شود
رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری منطقه ۴ ازحیث مساحت و جمعیت بزرگترین منطقه شهری شهرداری شیراز است، پس مطالعات منطقه ۴ به عنوان پایلوت گردشگری شیراز انجام و ردیف بودجه اختصاص داده شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز. مصطفی کیانی‌رحیمی در سلسله‌ نشست‌های روایت امید گفت: منطقه ۴ ازحیث مساحت و جمعیت بزرگترین منطقه شهری شهرداری شیراز است، پس مطالعات منطقه۴ به عنوان پایلوت گردشگری شیراز انجام و ردیف بودجه اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه به عنوان درگاه ورودی شهر شیراز است و باید منظری بروز و قابل تعریف داشته باشد، عنوان کرد: لازم است کیفیت افزایی و ارزش افزایی به دارایی ملکی ساکنین با ارائه خدماتی به آنها داشته باشیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز به بالا بودن سرانه فضای سبز در این منطقه اشاره و بیان کرد: منطقه ۴ بالاترین سرانه را دارد که این موضوع اختصاص بودجه قابل توجهی را می طلبد که در این راستا برنامه خوبی داریم.

کیانی‌رحیمی افزود: طراحی باغ پارک بزرگ ایرانی منحصر به‌ فرد است و بزودی در دسترس مردم قرار می گیرد و همچنین با افتتاح پارک موزه و پارک نمایشگاه سه گوش اتفاف خوبی را برای مردم رقم خواهیم زد.

وی در ادامه به بودجه عمرانی امسال منطقه ۴ اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۵۷ میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه است که ۳ درصد از بودجه عمرانی شهر شیراز به آن اختصاص می یابد و نزدیک به ۶۰ درصد بودجه محقق شده است .

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ۱۱۶ پروژه و ریز پروژه در سطح منطقه تعریف شده است و بیش از ۶۰ درصد آن عملیاتی شده است و بخشی در پروژه دهه فجر افتتاح می شود.

به گفته ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۴ شیراز؛ در دهه فجر امسال کلنگ زنی پروژه‌هایی داریم تا بخش اعظمی از تکالیف بودجه ای در منطقه محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت زدایی در منطقه بخش های مختلفی وجود دارد که در دوره ششم شورای شهر شیراز در این منطقه بیش از ۵۸ میلیارد تومان به پروژه های محرومیت زدایی نظیر بهسازی، لوله گذاری، آسفالت و… اختصاص یافت.

کیانی‌رحیمی گفت: این منطقه ساکنین بیشتری هم دارد و تلاش بیشتر شهرداری را در منطقه داشته باشد و بیشترین حجم مراجعات در حوزه نقل و انتقالات املاک به این منطقه اختصاص دارد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85126

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.