• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر شیراز انتخاب شدند

  • کد خبر : 8512
  • 28 مرداد 1399 - 21:28
روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر شیراز انتخاب شدند
انتخابات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز با تعیین رئیس، نایب رئیس و سخنگوی هر کمیسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، انتخابات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز با انتخاب دکتر «لیلا دودمان» به عنوان رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات آغاز شد و در ادامه دکتر «نواب قائدی» نایب رئیس و مهندس «ابراهیم صبوری» سخنگوی این کمیسیون معرفی شدند.
در کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک دکتر «نواب قائدی» در سمت ریاست ابقا و مهندس «ابراهیم صبوری» نایب رئیس و «نوذر امامی» نیز بعنوان سخنگوی این کمیسیون معرفی شدند و «محمدتقی تذروی» دیگر عضو این کمیسیون را تشکیل داد.
«نوذر امامی»، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در سمت خود ابقا و به ترتیب دکتر «نواب قائدی» نایب رییس و دکتر «علی ناصری» سخنگوی این کمیسیون معرفی و دکتر «لیلا دودمان» و مهندس «ابراهیم صبوری» اعضای این کمیسیون تخصصی را تشکیل دادند.
در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز دکتر «علی ناصری» بار دیگر رییس شد و دکتر «قاسم مقیمی» نایب رییس و «سعید نظری» سخنگو و «محمدتقی تذروی» و دکتر «احمد تنوری» نیز به عنوان دیگر اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز معرفی شدند.
رای‌گیری کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری با انتخاب مجدد دکتر «قاسم مقیمی» به عنوان رئیس، «سینا بنی زمانی» نایب رییس و مهندس «ابراهیم صبوری» به عنوان سخنگوی کمیسیون انجام شد، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» و دکتر «احمد تنوری» دیگر اعضای این کمیسیون را تشکیل دادند.
«سولماز دهقانی» در این دوره از انتخابات کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بار دیگر بعنوان رئیس انتخاب و «سعید نظری» و «سینا بنی زمانی» به ترتیب به عنوان نایب رئیس و سخنگوی کمیسیون معرفی شدند و دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» و دکتر «احمدتنوری» دیگر اعضای این کمیسیون را شکل دادند.
در کمیسیون برنامه و بودجه، املاک و امور حقوقی نیز «سینا بنی زمانی» بار دیگر به عنوان رئیس در سمت خود ابقا و «سعید نظری» نایب رییس و دکتر «نواب قائدی» سخنگوی این کمیسیون شدند، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» و «سولماز دهقانی» نیز به عنوان دیگر اعضای این کمیسیون معرفی شدند.
در کمیسیون نامگذاری اماکن و معابر عمومی «سعید نظری» رئیس، «سید احمدرضا دستغیب» نایب رئیس و «سولماز دهقانی» به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدند و دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» و دکتر«احمد تنوری» نیز اعضای این کمیسیون را تشکیل دادند.
کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز اما با تغییر در هیئت رئیسه همراه بود و به این ترتیب «سید احمدرضا دستغیب» به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
همچنین «سعید نظری» نایب رییس و «سولماز دهقانی» سخنگوی این کمیسیون تخصصی شدند و سایر اعضای آن را دکتر «قاسم مقیمی»، دکتر «علی ناصری»، دکتر «لیلا دودمان» و «محمدتقی تذروی» تشکیل دادند.
در پایان این جلسه و با برگزاری یکصد و سی و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، سه کمیته‌ تخصصی فرهنگی هنری، اجتماعی و ورزشی تعیین و «سولماز دهقانی»، دکتر «علی ناصری» و دکتر «قاسم مقیمی» به ترتیب به عنوان روسای این کمیته‌ها معرفی شدند.
گفتنی است انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز و اعضای کمیسیون‌های تخصصی پیشتر در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز و در تاریخ ۱۵ مرداد ماه با حضور تمامی اعضا انجام شد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8512

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.