• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
9
سردار« فدوی» در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس بیان کرد:

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس می تواند جلوه های واقعی دفاع مقدس را به جامعه منتقل کند

  • کد خبر : 8507
  • 27 مرداد 1399 - 17:05
نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس می تواند جلوه های واقعی دفاع مقدس را به جامعه منتقل کند
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس کاری خوب و ارزشمندی است گفت: یکی از مکان های که می تواند فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و جلوه های واقعی این دوران را به نسل آینده و جوانان منتقل کند این نمایشگاه است.

سردار سرتیپ پاسدار«علی فدوی» جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز ۲۷ مردادماه به همراه تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس امری ارزشمند و خوب می باشد که می تواند خیلی از کسانیکه از طریق تلویزیون در خصوص دفاع مقدس شنیدن و دیدن با حضور دراین نمایشگاه های ان ارزش ها و دستاوردها را حس کنند اظهارداشت: در حال حاضر در چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم و خیلی از جامعه دوران دفاع مقدس، انقلاب، امام و رویدادهای اوایل انقلاب را ندیدند و حتی بعضی از بزرگان ما، و این چنین نمایشگاه ها با استفاده از هنر می تواند حس آن دوران ارزشمند را به نسل های جوان منتقل کند.
وی با اشاره به اینکه استان فارس مهد هنر و هنرمندان بسیار شاخصی دارد و هنرهای همچون شعر، ادبیات و تجسمی می باشد گفت: از طریق هنر می توان جلوه های واقعی دفاع مقدس و دستاوردهای ان را به جامعه و جوانان منتقل کرد.
سردار فدوی بیان داشت: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس، نمایشگاهی خوبی بود که می تواند هرکسی را که به اینجا می آید و حضور پیدا می کند یک تصویری نزدیک مربوط با انچه که در دفاع مقدس بود را به آنها برساند و به آنها جلوه روشن تر و کاملتری بدهد.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار می توانند حس و درک تازه ای نسبت به دفاع مقدس داشته باشند تصریح کرد: جلوه های دفاع مقدس خیلی جلوه های والا و بزرگی بودند که شامل جلوه های معنویی که از دل خداوند برخواسته بودند که از طریق هنر می توان این جلوه ها را منتقل و اشاعه کرد.
وی افزود: استان فارس می تواند با استفاده از ظرفیت های هنری استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور شاخص شود چرا که این استان از دیرباز دارای هنر بوده است.
دریادار فدوی اظهارداشت: سال گذشته چهل سالگی انقلاب را داشتیم و امسال نیز چهل سالگی دفاع مقدس را داریم که این چهل سالگی به معنای این است که در این چهل سال به لحاظ اعتقادات و باورها و به لحاظ اقداماتی که کردیم به یک تکیه گاه محکمی رسیدیم که این تکیه گاه بر گرفته از ارزش های امام حسین، شهدای کربلا می باشد که تمامی آنها را می توانیم در ۸ سال دفاع مقدس ببینیم این ارزش ها نه تنها همه جامعه مارا بلکه کل جهان را می تواند به بهشت برساند.
شایان ذکر است در این بازدید سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گزارشی از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس ارئه کردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8507

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.