• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛

با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد

  • کد خبر : 84700
  • 13 دی 1402 - 17:39
با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در منطقه گفت: پس از پیدایش انقلاب اسلامی ایران تاکنون، اسرائیل در هیچ جنگی پیروز نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان امروز، ۱۳ دی‌ماه در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استناد به آیات قرآن کریم از جمله فراز «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ» از آیه ۱۴۴ سوره نساء، که خطاب به اهل ایمان می فرماید؛ «غیر از مؤمنان، کافران را ولّی و تکیه‌گاه خود قرار ندهید»، رابطه با آمریکای مستکبر را از دیدگاه الهی، مردود دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با بیان آیات دیگری از قرآن کریم، از جمله فراز «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُو …» از آیه ۳۰ سوره فصلت، «ایمان» و «استقامت» را رمز پیروزی دانست که انقلاب اسلامی ایران آن را به جهان ارایه کرد.

این کنشگر سیاسی در ادامه با اشاره به تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی و سوابق جنگ‌های آن و نیز اثرگذاری ایران در جهان افزود: پس از پیدایش انقلاب اسلامی ایران تاکنون، اسرائیل در هیچ جنگی پیروز نشده است.

نبویان، تشکیل سپاه واحد اسلامی از ایران و سایر کشورهای اسلامی همچون «زینبیون» پاکستان، «فاطمیون» افغانستان، «حشد الشعبی» عراق، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن را مرهون مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پایان این نشست تبیینی، تلاش برای نا امید کردن مردم را به عنوان «فتنه بزرگ» دشمنان نظام و اسلام عنوان کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84700

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.