• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرکل فرودگاه های فارس؛

معرفی اطلاعات نمایشگاه گردشگری پارس در فرودگاه‌ شیراز

  • کد خبر : 84612
  • 12 دی 1402 - 17:28
معرفی اطلاعات نمایشگاه گردشگری پارس در فرودگاه‌ شیراز
مدیرکل فرودگاه‌های فارس از طراحی QR کد در قالب استند و بنر برای دریافت اطلاعات سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و معرفی آن به علاقه‌مندان در فرودگاه شیراز خبر داد.

فخرالدین کشاورز امروز، ۱۲ دی‌ماه با حضور در دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، به میزان تاثیرگذاری برگزاری نمایشگاه گردشگری بر توسعه گردشگری استان اشاره و بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در راستای توسعه و رونق اقتصاد گردشگری بر کسی پوشیده نیست، همان‌گونه که در کشورهای توسعه یافته نیز تمرکز زیادی بر برپایی نمایشگاه ها دارند.

وی ادامه داد: اداره‌کل فرودگاه‌های فارس نیز در راستای برگزاری این دو نمایشگاه، جلسات هماهنگی با حضور رؤسای شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه خدمات فرودگاهی برگزار کرده است.

مدیرکل فرودگاه های فارس بیان کرد: از آنجا که فرودگاه دروازه ورودی به شهرها محسوب می‌شود، مقرر شد برای معرفی نمایشگاه گردشگری پارس تبلیغات محیطی در فرودگاه شیراز به این موضوع اختصاص داده شود.

کشاورز از طراحی QR کد نیز در قالب استند و بنر برای دریافت اطلاعات نمایشگاه و معرفی آن به علاقه‌مندان در فرودگاه شیراز خبر داد و اضافه کرد: درصدد هستیم غرفه‌ای در محل نمایشگاه به فرودگاه‌های فارس اختصاص داده شود تا توانمندی صنعت فرودگاهی فارس نیز معرفی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس قول مساعد داد در راستای جابه‌جایی گردشگران خارجی در شبکه‌های پروازی، علاوه بر تسهیل در صدور روادید، موضوع ترانسفر فرودگاهی به شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه نیز دنبال شود.

به گزارش سحاب پرس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد که جهاددانشگاهی فارس نیز در برپایی آن مشارکت و همراهی دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84612

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.