• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
شهردار شیراز؛

نمایشگاه‌ گردشگری پارس؛ فرصتی برای نمایش توانمندی‌های شهری

  • کد خبر : 84594
  • 12 دی 1402 - 14:09
نمایشگاه‌ گردشگری پارس؛ فرصتی برای نمایش توانمندی‌های شهری
شهردار شیراز با اشاره به برپایی نمایشگاه گردشگری پارس در این کلان‌شهر گفت: نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی برای نمایش توانمندی‌های شهر و شهرداری در حوزه‌های مختلف است.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۲ دی‌ماه با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری در همه شهرهای ایران و دنیا، چه در صحنه داخلی و بین‌المللی، رسیدگی به بسترها و زیرساخت‌های گردشگری برای تسهیل گردشگری امور شهری است.

وی افزود: عملاً شهرداری‌ها در حوزه‌های فضاسازی، ارائه خدمات شهری، حوزه‌های حمل و نقل و … همواره در تلاش هستند که امور گردشگری را برای رسیدن به رضایتمندی مطلوب گردشگر و جلب و جذب هرچه بیشتر گردشگر به مقاصد گردشگری، تسهیل کنند.

اسدی اظهار کرد: نمایشگاه‌های گردشگری هم فرصتی برای نمایش توانمندی‌های شهر و شهرداری در حوزه‌های حمل و نقل، جاذبه‌سازی، فضاسازی در خصوص معرفی موزه شهرداری، ارائه خدمات در کنار جاذبه‌های کلیدی و عملا هم فرصتی برای تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌گذارانی است که برای بازدید به نمایشگاه می‌آیند.

شهردار شیراز گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس نیز فرصتی فرهنگی برای معرفی اتفاقاتی است که برای شهر در حوزه گردشگری چه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سایر خدمات رخ می‌دهد و از سوی دیگر بستری برای مشاهده بسته‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود.

وی یادآور شد: در مهرماه امسال شهرداری شیراز به عنوان شهرداری برتر کشور در حوزه حمل و نقل و خدمات ملی معرفی شد و همچنین شهر برتر کشور در حوزه خدمات گردشگری انتخاب شد.

اسدی افزود: معرفی دستاوردها، معرفی مسیرها و جاذبه‌های گردشگری، پروژه‌های عمرانی در حوزه گردشگری همانند تله کابین، آکواریوم، ارتفاعات شهر، موزه شهر، باغ‌های متعلق به شهرداری، اتوبوس گردشگری که در آستانه انعقاد تفاهم‌نامه جدید قرار دارد، ارائه پروژه‌های عمرانی کردشگری در مناطق، توجه به تقویم‌های گردشگری کشور و…  از جمله مواردی است که توسط شهرداری شیراز در نمایشگاه گردشگری پارس دنبال می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه جاری در شیراز برپا خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84594

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.