• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل دیوان محاسبات فارس؛

زنده‌یاد کاظمی آشتیانی پیشگام تحقق آرمان «ما می‌توانیم» بود

  • کد خبر : 84587
  • 12 دی 1402 - 12:16
زنده‌یاد کاظمی آشتیانی پیشگام تحقق آرمان «ما می‌توانیم» بود
مدیرکل دیوان محاسبات فارس زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را پیشگام تحقق آرمان «ما می‌توانیم» انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای تداوم راه انقلاب اسلامی به تربیت امثال زنده‌یاد کاظمی آشتیانی نیاز داریم.

جواد قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن گرامیداشت یاد زنده‌یاد بزرگوار دکتر کاظمی آشتیانی، آن شهید عزیز را الگوی ناب پیوند ایمان، علم و جهاد علمی دانست و گفت: زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یکی از رویش‌های انقلاب بود که توانست در سپهر علمی کشورمان به خوبی بدرخشد.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقدامات زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی اظهار کرد: معظم‌له بارها در محافل و مجالس علمی سخن از اقدامات ایشان می‌کنند و این مسئله نشان دهنده اهمیت اقدامات و خدمات ارزنده‌ای است که این شهید عزیز به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشته است.

قناعتی، زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی را پیشگام تحقق آرمان «ما می‌توانیم» انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان در عمر پربرکتشان موفق شد اقدامات علمی بی‌نظیری را در کشورمان به منصه ظهور و بروز برساند که امروز بتوان مباحث جوانی جمعیت و درمان ناباروری را از قبل زحمات ایشان دنبال کرد.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه برای تداوم راه انقلاب اسلامی به تربیت امثال زنده‌یاد کاظمی آشتیانی نیاز داریم، افزود: اقدامات علمی و پژوهشی ایشان آنقدر مهم بود که از ایشان به عنوان سلیمان علم و دانش یاد می‌شود که نشان از جایگاه رفیع زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی در عرصه فعالیت‌های علمی کشورمان دارد.

وی با اشاره به تأثیرات اقدامات و خدمات این سعید فقید بر جامعه علمی و پژوهشی کشورمان اظهار کرد: ایشان ترسیم‌گر راهی بود که نشان می‌دهد با علم و ایمان و جهاد علمی می‌توان به قله‌های علم و دانش دست یافت به شرط آنکه تعهد و توسل را در کنار اقدامات فاخر علمی و تلاش شبانه‌روزی لحاظ کرد.

این مدرس دانشگاه از دانشجویان و نسل جوان خواست تا حتماً مروری بر زندگی‌نامه و اقدامات و خدمات علمی زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی داشته و در این عرصه از ایشان الگوبرداری کنند.

قناعتی با تأکید بر اینکه اقدامات زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی روحیه خودباوری را به جامعه دانشگاهی و علمی کشورمان تزریق کرد، گفت: قطعاً با تبیین سیره و اقدامات ایشان می‌توانیم امیدآفرینی لازم را به خصوص برای دانشجویان و جوانان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در به ثمر رسانیدن ایده‌های نو و انجام کارهای جدید داشت، ایشان را یک الگوی بی‌بدیل مدیریت جهادی دانست که توانست با کمترین امکانات، اما با علم و ایمان و عزم راسخ به قله‌های علم و دانش دست یابد تا بتواند نام کشورمان را در عرصه‌های علمی در دنیا مطرح کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84587

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.