• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛

اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی چنارشاهیجان

  • کد خبر : 84585
  • 12 دی 1402 - 13:05
اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی چنارشاهیجان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی چنارشاهیجان در شهرستان کوهچنار خبرداد و گفت: با تخصیص این اعتبارات توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوهچنار شتاب گرفته است.

سیدمصطفی هاشمی امروز، ۱۲ دی‌ماه در بازدید از ناحیه صنعتی کوهچنار گفت: یکی از مشکلات این ناحیه صنعتی تأمین برق پایدار بود که با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های فرماندار شهرستان پیمانکار طرح خط انتقال دو مداره اختصاصی از پست برق تا شهرک صنعتی به طول ۳.۸ کیلومتر و با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان، انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح بستر مناسب برای تأمین برق پایدار فراهم می‌شود، همچنین از پایان ساخت و بهره‌برداری از طرح پل ورودی به این ناحیه صنعتی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این طرح نیز در راستای ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه و تسهیل در عبور و مرور به ناحیه صنعتی بر روی رودخانه فصلی در مسیر ورودی ناحیه صنعتی اجرا شده است.

هاشمی همچنین از اجرای طرح زیرسازی و آسفالت بخشی از جاده ورودی با اعتبار ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح تکمیل و تجهیز ساختمان نگهبانی نیز با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش میزان آب چاه این ناحیه صنعتی گفت: پیگیری‌هایی به منظور تأمین کسری آب انجام و با اعتبار ۶ میلیارد تومان انشعاب آب از آبفا خریداری شد.

وی اظهار کرد: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی تاکنون ۳۲ سرمایه‌گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت به منظور دریافت زمین اقدام کرده‌اند و ۶ واحد با اشتغال ۴۰ نفر نیز در مرحله بهره‌برداری قراردارد.

هاشمی، هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنارشاهیجان در شهرستان کوهچنار را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

به گزارش سحاب پرس، در این برنامه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و فرماندار شهرستان کوهچنار از طرح درحال ساخت تولید موتور سیکلت برقی و بنزینی بازدید کردند.

این طرح با سرمایه اولیه ۳۰۰میلیارد تومان و با پیش‌بینی اشتغال ۷۰ نفر در فاز اول در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۷۰۰متر مربع در مرحله ساخت است و بر اساس برنامه زمان‌بندی، فاز نخست آن تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ناحیه صنعتی چنارشاهیجان در شهرستان  کوهچنار با ۲۰ هکتار مساحت ظرفیت اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر را خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84585

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.