• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
دبیر اجرایی اقوام ایرانی نمایشگاه گردشگری پارس؛

گردهمایی اقوام ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس

  • کد خبر : 84512
  • 10 دی 1402 - 20:19
گردهمایی اقوام ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، اقوام ایرانی به مدت ۴ روز در شیراز گردهم می‌آیند.

به گزارش سحاب پرس، یاشار پولادیان امروز، ۱۰ دی‌ماه با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز گفت: در زمان برگزاری دو نمایشگاه تخصصی مذکور سالن ملاصدرا سایت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به حضور اقوام ایرانی اختصاص دارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از گروه پیوند فرهنگ اقوام پارس در قالب ۹۰ غرفه نمایشگاهی توانمندی‌های تمامی اقوام ایرانی به نمایش در می‌آید.

پولادیان اظهار کرد: همچنین در محیط های پیرامونی سالن ملاصدرا نیز جهت معرفی آداب، سنن و توانمندی‌های اقوام و معرفی خوراک‌های بومی و محلی برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در نمایشگاه اقوام ایرانی ۲۴ کارگاه رویداد مد پایدار و مد بازیافت در روزمرگی و پوشش اقوام ایرانی برگزار می‌شود، گفت:‌ در این نمایشگاه توانمندی‌های اقوام ایرانی،گردشگری خوراک اقوام، خوراک‌های پایدار اقوام ایرانی، روایت‌های پایدار اقوام ایرانی(ویژه کودکان) از جمله برنامه‌هایی است که قابلیت ارائه دارد.

دبیر اجرایی اقوام ایرانی نمایشگاه گردشگری پارس همچنین گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این نمایشگاه از کمیته ملی گردشگری خوراک اقوام ایرانی نیز رونمایی می‌شود.

پولادیان ادامه داد: در واقع کمیته ملی گردشگری خوراک اقوام ایرانی ذیل فدراسیون گردشگری خوراک قرار می‌گیرد که همزمان با افتتاحیه  سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس از این کمیته ملی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84512

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.